אודות Senpai

פרינגלס ופנדות זה החיים~ ♥

יאהלו מינה-סאן~
אז כפי שהכותרת כבר רומזת – חזרנו לפילרים (הידד)!
אני אגיד ת'אמת, הייתי מעדיפה לתרגם את המנגה במקום את הפרק הזה ):

בכל אופן,
למרות שהפרק הוא אנימה קאנון (ומבחינתנו הוא פילר לכל דבר), עדיין היו קטעים שהצליחו להצחיק אותי (איתי אפילו שם לב שאני משועשעת מהפרק יותר מדי, אבל איך לא?).
מעבר לזה, הפרק היה די LAME. עשו לעצמכם טובה, לכו תעשו ריוואץ' לנארוטו או משהו וזהו.

מעבר לזה, אין לי יותר מה לכתוב (מניחה שאיתי יערוך לי את הפוסט ויוסיף אולי מימז או משהו), חוץ מזה שהבטחתי למישהו הקדשה בפוסט הפרק (ובפרק עצמו).
אז הפוסט הנ"ל מוקדש לידידי הוותיק (שמעולם לא פגשתי) מעולם ה-IMVU – דניס הידוע גם בתור xPiklox.

 

שתהיה לכולכם צפייה מהנה, עד הפעם הבאה 🙂

איתי: אין לי זמן כרגע להוסיף מימז חח
קישורים למגה ולמערכת הצפייה תקבלו יותר מאוחר.
אני פשוט חייב לעוף.

פרק 221

מגה | דרייב | מערכת הצפייה

32 thoughts on “בורוטו פרק 221 – בחזרה אל הפילרים!

  1. הידד חזרנו לפיילריםם(😥)
    נב לא ידעתי שאיתי למד לעוף איפה מקבלים הכשרה לזה?

  2. תודה רבה רבה רבה על האתר מאוד מעריך באמת שכל הכבוד אני מגיל קטן כבר פה (כבר בן 21 )

  3. תודה על הפרק 🙂
    זה רק אני או שהפרק היה פספוס אחד גדול? ראינו אותם נכנסים ליער ויוצאים. לא הראנו מה קרה ביער. ועד שכבר הראו זה היה נראה כמו תקציר של "בפרקים הקודמים". באיזה קטע מיראי יוצאת לאתגר את סארדה ולא מראים לנו מה היה שם?! מה הם מטומטמים. הם בקלות יכלו להפוך את הפרק הזה ל2 פרקים ולתת יותר עלילה. הייתי מצפה לפחות ל6 דקות של קרב בין מיראי לסארדה. כנל לגבי בורוטו, שהציל את החצוף ההוא.
    אכזבה גדולה. התלהבתי כשראיתי ש2 השלבים הראשונים זהים למה שהיה בנארוטו פחות או יותר, אבל וואללה הם כיבו מהר את ההתרגשות שהיתה לי. חבל חבל חבל
    זה גרם לי להוריד ציפיות לפרקים הבאים ולדו קרבים

  4. לא מסכים איתך לין, לדעתי הפרק היה ממש אחלה… הוא היה מצחיק, מעניין, כייפי, האנימציה הייתה ממש סבבה, והיו כמה הברקות תסריטיות כמו הקטע עם מיראי וההיא שיש לה כוחות של קול והקטע ששיקאדאי שיכנע את צ׳וצ׳ו ואינוג׳ין לקחת את הבחינות ברצינות. כמובן, לא מדובר בפרק מעולה או משהו כזה, אבל הוא לגמרי סבבה ולא גרוע כמו שאמרת.
    אהבתי את זה שהם אשכרה השתמשו ב- OST ממתי שנארוטו שינה צורה לבאריון מוד בשביל זה שבורוטו מציל את הילד קקה הזה חחחחח.
    בכול מקרה, תודה על התרגום כמו תמיד.

    נ.ב שיקאמארו ברצינות אמר להם שזה סבבה שהם יאבדו יד או שתיים☠️.

    • אמרתי שיש קטעים מצחיקים, אבל מעבר לזה הפרק היה ממש משעמם. אולי הוא היה יותר נחמד לצפייה, אבל בתרגום? שאלוהים יעזור לכולנו.
      היה לי כיף לתרגם רק את החלקים המצחיקים ולהתלהב מהפנדה, אבל מעבר לזה… הרגיש לי שלעומת נארוטו, זה פשוט משחק ילדים.
      וכאילו, מה כבר יצא לנו לראות? כמו בתגובה מעלייך, לא הראו לנו כמעט כלום. כשלא צריך מריחות, מביאים לנו מריחות. כשצריך מריחות, לא מביאים לנו מריחות. נכון שזה אנימה קאנון, אבל עדיין היה יכול להיות נחמד לראות קצת קרבות, לראות שלא הכל הולך להם חלק רק כי הם הדמויות הראשיות. כאילו.. הרגשתי שעשו את הפרק הזה בכוח ובחוסר רצון…

      • מסכים שממש הריצו את זה ועדומאת זה קל והיה נחמד אם היו מתעכבים על אתגרים שלקחו הרבה זמן בנארוטו, אבל מעבר לזה היה ממש אחלה בעייני.

  5. והנה לכם סבב נוסף של פילריםם
    עצוב לי.. טוב לא נורא בואו נלך לראות פרק ב11 בלילה

      • זה לא משמעותי, הפואנטה הייתה פשוט רפרנס נחמד ומצחיק לקטע שבו בורוטו הפך את הנחש האדום הענק (גראגה קראו לו?) לזימון שלו במהלך הארק שבו מיטסוקי נעלם.

  6. חשבתי על משהו וזה נראה שכל צוות 7 בדרך להיות סנין נחש. בורוטו כבר זימן נחש והוא גם התלמיד של סאסקה. זה קאנון אנימה לכן יוכלו להתייחס לזה בקאנון מנגה. מיטסוקי כולו נחש בערך וסראדה שהיא הבת של סאסקה חחחח

    • חוץ מזה ממש דווקא נהניתי מהפרק.. כן הייתי שמח אם זה היה קצת יותר ארוך ואולי מתפרס על שני פרקים עם קצת רגעי מתח. אבל סהכ היה ממש נחמד.

  7. תגידו מה קרה לחברות שבין בורוטו ושיקאדאי זוכרים את הפרק הראשון? כבר מההתחלה הם ביחד מה קרה לזה הם כבר בקושי מבלים…

    • הם עדיין מבלים, פשוט בשנה האחרונה היינו בעיקר בקרבות ענקיים ומטורפים ומשימות בדרגה S אחת אחרי השנייה אז לא ממש יצא לראות אותו כי הוא היה מת בשנייה.
      אבל אם תשימי לב הוא עדיין מופיע לפעמים בכול פעם שהאנימה משיגה הזדמנות להכניס אותו, בעיקר זכור לי כשהוא עזר לבורוטו באימונים לראסנגן הדחוס.

  8. דווקא חלק שהיה אמור טיפה לעניין, מבחני הצ'ונין שצריך כן טיפה למשוך לקרבות מעניינים
    פשוט דילגו על כל מה שקורה והוציאו אותם מהיער
    אני פחות אוהב פרקי אנימה קאנון
    אבל היה פה יותר פוטנציאל מאוד ילדותי הייתי אומר.
    נקווה שבקרבות יהיה קצת יותר מעניין

    תודה לכם על הפרק!

    • גם אני חושב שהיה נחמד אם היו מאריכים את זה, אבל אני ממליץ לצפות בסרטון ששמתי קישור אליו בתגובות פה, לדעתי הוא מאוד ישפר את דעתך על הפרק ועל כמה שהתסריטאים דייקו בכמה שהאתגרים שהיו עד עכשיו צריכים באמת להקשות על כולם מהדור של בורוטו.

      • פחות אוהב לצפות בדברים כאלו אולי זה להתאים לדור הנוכחי אבל עדיין הייתי רוצה לראות קצת הרחבה נגיד מיראי וסאראדה
        אפשר להגיד שזה בוחן מהיר שבוחן הרבה יכולות אבל בתור צופים כן אנחנו רוצים לדעת קצת יותר.

        אני מאמין שלפחות לקרבות 1VS1 הם ישקיעו מן הסתם אולי זאת הכנה לשלב הזה שהוא תכלס המעניין יותר.
        אני לא חושב שהם יכולים לשחזר את מבחני הצונין בנארוטו הרגיל שהיה נפלא מכל הבחינות כי זה לגמרי אחרת.

        מפתיע שמטאל כזה אפס ונכשל התבאסתי לראות שהבן של לי ככה
        יש לו בכלל שליטה בטכניקה של 8 השערים? אני לא זוכר ..

        • כן, בדיוק קיבלנו את הכותרות של הפרקים שישודרו ביפן בנובמבר (אני עומד לכתוב על זה עכשיו) וכול החודש ייתמקד ב- 1v1 של השלב *האחרון* (לא השלישי, האחרון).
          מסכים, הסיכויים שמבחני הצ׳ונין פה יהיו טובים כמו בנארוטו שואפים ל- 0.00000000000000001%, אבל אני לא מצפה לזה מראש, אני פשוט מצפה (ומקווה) לקרבות מעניינים.
          לגבי מטאל, הוא יכול לפתוח את השער הראשון לפי איזה פילר שבו הוא נלחם ברוק לי, אבל זה היה פילר ולא אנימה קאנון אז אני לא בטוח כמה צריך להתייחס לזה… בנוסף, הם ממש הדגישו שהוא נכשל בגלל המגבלה המנטלית שלו עם זה שהוא נלחץ בטירוף מכול דבר ולא בגלל בעיות פיזיות.

  9. חדשות בורוטו, טה-דה-דה-דאםםם!!!
    קיבלנו את הכותרות לפרקים של האנימה שישודרו בחודש נובמבר, אז למי שרוצה להיכנס לפרקים האלה בלי לדעת כלום אני ממליץ לא לקרוא את זה, אבל למי שלא מחשיב את כותרות הפרקים כספויילרים – כמובן אפשר להמשיך.
    פרק 223 – ״אינוג׳ין נגד הואוקי״, הואוקי זה הילד שנראה כמו chibi קאקאשי כי הוא מעריץ אותו, ואם אני לא טועה אנחנו יודעים שהוא עושה משימות עם סאי והאנבו, אז אני מצפה ממנו לגמרי להביס את אינוג׳ין בצורה מגניבה ומעניינת, נקווה לטוב.
    פרק 224 – ״האגדה על מפלצת החתול האגדית״, בהתחלה הייתי כזה "wtf is that?" אבל אז גיליתי שהדרך שבה ״מפלצת החתול״ נכתב ביפנית יכולה להיקרא גם בתור ״מטאטאבי״ – שזה, למקרה שאתם נחותים (כהבהרה: זה בצחוק) ולא יודעים את השמות של הביג׳ו, השם של הניבי (המפלצת בעלת שני הזנבות – הנמר מאש כחולה), מה שמוביל אותי לניחוש מושכל שמטאטאבי יופיע בפרק הזה בדרך כלשהי ויהיה קשור לעלילה שלו, אבל זה עדיין מאוד מוזר ולא ברור כי כל הביג׳ו חוץ מקוראמה (😭) וגיוקי (האצ׳יבי – המפלצת עם שמונה הזנבות) בחרו בסוף שיפודן להתרחק מבני-אדם ופשוט לחיות חיים שקטים ויפים בטבע איפה שהם חיו אחרי מותו של האגורומו ולפני שהקטע של ג׳ינצ׳וריקי התחיל. נחכה ונראה.
    פרק 225 – ״קרב בין חברים קרובים״, אני ממש ממש ממש ממש ממש מקווה שזה יהיה קרב של שניים מהחברים של צוות 7, בגלל 2 סיבות: א. זה יהיה הקרב המטורף הזה על ההתחלה כמו שרוק לי נגד גאארה היה קרב מדהים על ההתחלה שפשוט הראה לכולם ישר שהם צריכים להיות בהייפ לקרבות האלה, וב. כי צוות 7 הם לחלוטין האנשים הכי שבורים ומנוסים כשינובים בקרבות האלה ובפער, אז לתת לשלושתם להישאר עד סוף הטורניר לחלוטין דופק את היכולת של כמעט כל אחד אחר להראות משהו מעצמו כי הוא פשוט יובס בקלות. בנוסף, כדיי לא יגידו לי שזה פוגע ביכולת של צוות 7 להראות את היכולות שלהם ולנצח בטורניר כדיי להפוך לצ׳ונין, תזכרו שלווא דווקא מי שמנצח הופך לצ׳ונין, וקרב בין חבריי צוות 7 לגמרי יהיה מספיק בשביל לתת להם להדגים את כל היכולות הפיזיות, הטקטיות, וכ׳ו שלהם. בקיצור, אני ממש מקווה שזה מה שייקרה.
    פרק 226 – ״סמוראי נגד קאגאקו״, סמוראי כמובן מתייחס לסמוראית ההיא שהחליפה את סומירה (ברח לי השם שלה), ולגבי קאגאקו – כתוב שהמילה נכתבה ביפנית בצורה שבה אפשר להתייחס לזה כשם – דמות כלשהי בשם קאגאקו, כמילה – שמשמעותה בעברית (כידוע לכול מי שצפה בדר. סטון) היא מדע, או שניהם ביחד. אני נוטה להאמין שמדובר באפשרות השנייה ושאנחנו בעצם נקבל פה קרב של הסמוראית (צובאקי אולי? נראה לי) נגד דנקי, ומאחר והם מסתירים את השם שלו וקוראים לו מדע באופן הכביכול בונה הייפ הזה אני הולך להגיד כבר עכשיו עם חתימה בביטחון של 100% שהמנצח בקרב הזה יהיה דנקי וכולנו הולכים לחטוף שבץ מהופעתו של הבאטמן של בורוטו.
    טוב זאת נראית לי נקודה טובה לסיים בה את החדשות, Batman in Boruto confirmed זו אכן ידיעה מרעישה, אז זהו לעכשיו. ב-ביי.

    • אה, מיני ידיעה למי שמתעניין, הוכרז שב- 18/12/2021 בשעה 13:20 (שעון יפן) תתקיים לבורוטו במת-על בג׳אמפ פסטה (הקומיקון של אנימה ומנגה), אבל אפשר לצפות לכמה ידיעות גדולות מהתאריך הזה… (רוב הסיכויים שהן יהיה יותר על המנגה וספייציפית על הטיימסקיפ).

סגור לתגובות.