היי לכולם!
השבוע התחלנו באנימה את האדפטציה המצופה לסאסקה רטסודן – המנגה האישית של סאסקה שכולם כל-כך אוהבים!
אז איך הפרק היה? האם סטודיו פיירוט (הסטודיו הראשי של האנימה) עשה חסד למנגה המעולה הזאת, או שהם איכזבו עם משהו צולע מתוך העדפה לחסוך בזמן ולהשקיע יותר בקוד ארק שמתחיל עוד חודש? (כמו שהזהרתי שעלול מאוד לקרות בפוסט הקודם שלי)
האמת, אין לי מושג. אני, בדיוק כמוכם, צופה באנימה דרך התרגום לעברית (באופן אישי, אני יותר נהנה ככה אז מעדיף כשיש תרגום טוב), כך שלמען האמת עוד לא צפיתי בפרק… אני מניח שכשאצפה בו אכתוב את דעתי בתגובות, כמו שנהגתי לעשות בעבר. עד אז, איתי ולין מוזמנים להתפרץ לפוסט ולכתוב איך היה לדעתם אם בא להם… (אין לי מושג אם הם יעשו את זה חחחחח, אגלה יחד איתכם כשהפוסט ייצא). (איתי: אני אוותר, הפוסט מספיק חופר…)
אז בכול מקרה, למה אני כותב את הפוסט הזה? ובכן, כפי שאפשר לראות בכותרת, יש לי כמה חדשות נחמדות לשתף את כולכם… אז בואו נתחיל, אבל לפני הכול, לאור בקשתה (דרישתה) של Sakura66, אני מחזיר את הכותרת הקלאסית של פינת החדשות פה ממתי שכתבתי חדשות על הסדרה בתגובות… אז אם אתם זוכרים וזה מצחיק אתכם – יופי, ואם אתם לא מכירים את הכותרת וזה נראה לכם קרינג' (כי זה מה שזה😅), אז… סליחה?
טוב, קדימה… אהמ אהמ;

חדשות בורוטו, טה דה דה דאםםם!!!

אז היום יש לנו כמה ידיעות מאוד נחמדות, ונתחיל עם

הג'וטסויים האהובים ביותר על מעריצי נארוטו:

לאלה מכם שאולי שכחו, נערך כעת סקר דמויות עולמי על הדמויות של נארוטו בו ניתן להצביע פעם ביום עד ה- 31/01/2023, כאשר 20 המקומות הראשונים יזכו לציורים חדשים מקישימוטו (יוצר הסדרה), והמקום הראשון יזכה למנגה קצרה מקישימוטו.
אז למה אני מספר לכם על זה שוב? ובכן, באותו האתר שבו נערך הסקר, ערכו גם סקר קצר ששואל את מעריצי הסדרה מהו הג'וטסו האהוב עליהם ביותר בנארוטו. בסקר הצביעו 195,000 אנשים, ותוצאותיו פורסמו לפני מספר ימים. כעת, עבדכם הנאמן כאן לדווח לכם על 10 המקומות הראשונים:


1) ג'וטסו כפיל צל
2) קאמוי
3) הטסוקויומי הנצחי
4) ראסנגאן
5) צ'ידורי (אלף ציפורים)
6) ג'וטסו זימון: אדו טנסיי
7) שמונת השערים הפנימיים
8) שינרא טנסיי
9) שמונה טריגרמות – 64 כפות יד
10) ג'וטסו חיקוי צל

וזהו. חייב להודות שאלה תוצאות ממש מוזרות בעייני, במיוחד הקטע שפתאום כולם מתים על הטסוקויומי האינסופי… אולי זה בגלל שאנשים חיים באשליות שאנחנו הולכים לגלות שבורוטו זה עולם החלומות של נארוטו למרות חוסר ההיגיון שבזה שבעולם המושלם שלו קורים דברים כמו זה שקוראמה מת או העובדה שאחרי כל הזמן הזה תחת הטסוקויומי האינסופי נארוטו אמור להפוך לזטסו לבן, אנאערף.
בכול מקרה, לידיעה הבאה.

תרימו ציפיות לקוד ארק:

קיבלנו אישור רשמי כי הפקת האנימציה לקוד ארק מהמנגה של בוריתו, אשר עומד להתחיל באנימה בפברואר, החלה עוד באוקטובר 2022. עכשיו, אם אתם מבינים קצת במאחורי הקלעים של הפקת אנימות, אתם תדעו טוב-טוב שמדובר בהמון זמן מראש יחסית לאנימה שבועית. עבודה על פרק ממוצע, לא מיוחד, של בורוטו או וואן פיס, והפקתו מאפס – לא רק אנימציה – לוקחת כחודש בלבד, וזאת גם הסיבה שהפרקים הרגילים באנימות שבועיות הם לא מאוד מרשימים מבחינה הפקתית (למעט וואן פיס, שמאז תחילת וואנו פשוט שברה את כל מה שאמור להיות אפשרי ולא אפשרי תחת לו"ז של אנימה שבועית, ונראית לא משהו ממש פעם בהרבה זמן). לכן, העובדה שהפקת האנימציה עצמה כבר החלה באוקטובר, או העובדה שאנחנו יודעים שהליכי תרום-הפקה החלו בקיץ, הן סימנים ממש טובים שכמעט מבטיחים כי האנימה תיתן לארק הזה ביצוע פגז – בדומה לקאוואקי ארק ארק ב- 2021.
אז תתחילו להתכונן, כי אפילו אם סאסקה רטסודן יאכזב באנימה, מפברואר אנחנו צפויים מאוד להנות.
ומאחר וכבר דיברתי על הפקה…

צוותי ההפקה של פרקי סאסקה רטסודן:

לאלה מכם שאולי סקרנים, השגתי מידע על צוותי ההפקה של הפרקים שייצאו בחודש הקרוב, הלוא הם פרקי סאסקה רטסודן המדוברים (לא כולל הפרק של הפוסט הזה). לצערי, אין מקום שעוקב אחרי הצוותים של כל פרק ופרק ומקטלג את הכול כך שיהיה קל לעקוב, ובניגוד לוואן פיס, אני לא מאוד מתמצא בצוות של בוריתו, ולכן כתבתי על השמות שכן הצלחתי לזהות. אני אשתדל קצת לעקוב אחרי הצוותים שמתפרסמים מעכשיו, ומעריך שגם הזמן אזכור יותר שמות, אבל עד אז, זה מה שיש לנו להפעם:
פרק 283: סטודיו Jiwoo, עבדו על פרק 206 (צוות 7 נגד בורו), ואם אני לא טועה גם פרק 216 (נארוטו וסאסקה נגד אישיקי, בסוף הפרק נארוטו עלה לבאריון מוד) בחלוקה של חצי-חצי עם סטודיו פיירוט. הם נחשבים לסטודיו הצדדי החזק ביותר שעובד על בוריתו.
פרק 284: סטודיו Bus, סטודיו קטן שעשה בעבר עבודות של אנימציה משנית וציור ורקעים באנימות כמו מתקפת הטיטאנים (Attack on Titan), איש המסור (CHAINSAW MAN), מרגל×משפחה (SPY×FAMILY), קוטל השדים (Demon Slayer), ועוד… לא הייתי מצפה להרבה מהם, אבל הם נראים בסדר. הסטוריבורד של הפרק, לעומת זאת, הוא מאגדה של האנימה של נארוטו – אצושי ווקאביאשי (Atsushi Wakabayashi) – שעבד על הקרב של הירוזן ואורוצ׳ימארו בנארוטו, או על פרקים 169 (צוות 7 נגד דיפה קרב ראשון) ו- 218 (המוות של קוראמה) בבוריתו.
פרק 285: גם סטודיו Jiwoo.
פרק 286: הבמאי הוא Noriyuki Abe, שעבד לדוגמה על פרק 186 של בוריתו (צוות 7 נגד אאו), שהייתה לו אנימציה מעולה. משום מה לא כתוב מה הסטודיו🤷‍♂️, אז כמובן שאני לא יכול לכתוב לכם על זה.
ולסיום, רגע לפני שאני עוזב אתכם בשקט ונותן לכם לצפות כבר בפרק,

כמה ציורים לכבוד החגים:

צוות האנימה של בוריתו פרסם לאחרונה שלושה ציורים רשמיים, אז בואו נעבור עליהם:
ציור של משפחת אוזומאקי לכבוד תקופת החגים שבדיוק הייתה.

ציור של צוות 7 הישן לכבוד השנה האזרחית החדשה.

ציור של צוות 7 החדש לכבוד השנה האזרחית החדשה.

אישית, אני הכי אוהב מהשלושה האלה את זה של משפחת אוזומאקי (שימו לב גם לצללים של נארוטו והינאטה בתמונה), אבל מוזמנים לכתוב את דעתכם בתגובות 🙂 .

בנוסף, קיבלנו שירים חדשים בפרק הזה.
וזהו, אלה כל החדשות להפעם. ועכשיו כשסוף-סוף סיימתי לטחון לכם… אל הפרק.

פרק 282

דרייב | מגה | טורנט | טלגרם

21 thoughts on “סאסקה רטסוד- אהה, סליחה, בוריתו פרק 282 | חדשות בורוטו

  1. יאייי יצא הפרקק איך חיכיתי לזהה
    לעע לא נורא קצת קרינגיות לא הרגה אף אחד
    הפרק היה כמעט כמו המנגה אפילו שיש כמה קטעים שממש חבל שלא עשו כמו המנגה במנגה הם היו ממש יפים.
    ולפי הפרק הבא לא הוציאו את סאקורהה תודה לאל

    • חחחחח כן נתמודד עם הקרינג׳.
      עוד לא צפיתי בפרק, אבל בדקתי את הפרומו לפרק הבא (כי בתור קורא של המנגה אין לי בעיה עם ספויילרים מן הסתם), וכן, ראיתי שסאקורה נשארת בסיפור 😄 לפי מה שהבנתי ושזה נראה לי, הם כן עושים אדפטציה נאמנה וטובה, אבל חותכים סצינות לא הכרחיות לסיפור (שזה חבל כי הן טובות), ולא מאוד משקיעים הפקתית במטרה לשמור את הזמן והכוחות לקוד ארק. זה לא מה שמגיע למנגה כל-כך מצליחה באידאל, אבל זה בסדר🤷‍♂️.

      • דווקא חלק גדול מהפרק הוא כן כמו המנגה, חוץ מ4 דקות הראשונות, אבל נגיד חבל שלא עשו את החלק של (מי שלא ראה את הפרק שלא ימשיך) האדם שמנסה לברוח ומנו תוקף אותו. במנגה החלק היה ממש יפה והציור היה טוב נורא אז חבל שלא עשו את החלק כמו במנגה. והחלק שבו סאסקה הופך את האבן לאבן חן היה כמו במנגה אבל הוסיפו את הנצנצים וזה היה די מגוחך חחח
        אם אני לא טועה יש פתיח וסיום חדשים (לא ראיתי את הפרקים לפני הפרק הזה אז אני לא יודעת אם זה חדש) והם ככ יפיםם
        רק לא הבנתי, אם המדובבת של סאקורה עושה הפסקה בגלל המחלה שלה אז זה אומר שתהיה מדובבת חדשה או שהיא לא עשתה הפסקה? כי ראיתי את האירוע של הגאמפ פסטה שהיה על הבמה ואמרו שם שהיא רק חולה אבל לא אמרו שהיא לוקחת הפסקה..

        • היא בהפסקה, את יכולה לחפש את הכתבה על זה ב- Anime News Network.
          אני מנחש שהיא דובבה את הקטעים שלה לפני יציאתה להפסקה, אבל יתכן באמת שיביאו מישהי חדשה… אבל אני מקווה שלא.
          הפתיח והסגיר חדשים. אולי אנתח אותם, נראה אם כשאצפה בהם אקלוט דברים מעניינים ששווה לדבר עליהם.

          • אוי לא שלא יביאו מישהי חדשה.. הקול של סאקורה ככ יפהה אסור להם לעשות את זהה
            ממה שראיתי מהפתיח והסיום לא נראה שיש שם משהו ששווה לדבר עליו אבל כן יש שם קטע של הדמויות החדשות מהארק של קוד..
            עוד משהו שמוזר לי זה שכול פרק זה 2 צאפטרים בערך כן? שבוע הבא עומד לצאת הצאפטר ה7 ויום אחריו הפרק ה2 של הארק, ששם עומד להיות ה(ספויילר מהמנגה) משחק של סאקורה נגד פנזילה שזה כבר הצאפטר ה4. צאפטר 7 עומד להיות הצאפטר של האגם, שאם אני זוכרת נכון אמרת שקראת את הנובל, אז אתה כבר יודע שזה קרוב לסיום. זאת אומרת שאם מחשבים, בפרק ה4 שעומד להיות מבוסס על צאפטרים 7 ו8, בשבוע הבא אין 2 צאפטרים לפרק כי המנגה היא דו שבועית. אז זה אומר שיעשו כמה פרקים שבהם ימשכו את העלילה? או שימשיכו מאותה הנקודה ויתבססו על הנובל במקום?
            אוי אני מקווה שהשאלה ששאלתי בתגובה המאוד ארוכה הזאת מובנתXD

          • כן, גם אני חשבתי על זה שזה נראה שהם הולכים לעקוף את המנגה. נחכה ונראה.
            ושוב, אני מעריך ובטוח ב- 99% שצ׳י נקאמורה פשוט דובבה את הקטעים שלה מראש.
            אגב, פורסמו שתי תמונות מתוך הפרק הבא (ספויילר לפרק)

            Spoiler
            מסצינת הטבעת… ו-וואו, פשוט וואו. אם ראית ויוי (אישית לא ראיתי אבל ראיתי צילומי מסך משם), האיור בתמונות שפורסמו וה- compositing שמעליו יפים בקטע מפחיד, ומאוד מזכירים את האנימה הזאת. אי אפשר להגיד כלום על האנימציה מזה, אבל זה נראה שמבחינת איור לכול הפחות הם באמת מפגיזים – כי התמונות שפורסמו הן ברמה של סרט.

          • תמונות??????????. איפה תמונותתתתתת דיייי סצנת הטבעת מהממתתתת פירסמו איך זה יראה בפרק?? איפההה
            ואני אשמע מטומטמת כשאשאל מה זה ויוי? זה לא איזו אנימה כזאת?XD
            לאא אתה לא יכול לעשות לי את זההה איפה ראית את זה??
            ובדיוק קראתי עכשיו את הצאפטר שיצא- אמלההה הם פשוט הזוג הכי חמוד בבורוטוו ועוד אנשים חושבים שסאסקה לא אוהב את סאקורה איך אפשר לחשוב ככהה הנה בפרצוף שלהםם
            רק ממש חבל שלא ראו את כול מה שסאסקה חשב כי אם קראת את הנובל (ספויילר מהנובל) לפני שהוא שואל אותה אם היא רוצה טבעת כשרואים את המחשבות שלו רואים כמה סאקורה חשובה לו וכמה הוא אוהב אותה וזה כול כך ברור לו שהוא לא נמנע מלחשוב על סאקורה כמשהו חסר תחליף ומישהו שבשבילו הוא חוזר וכמה קשה לו לעזוב אותה כול פעם מחדש למרות שזה די נוגד את האשיות שלו. דייי הוא כזה חמוד והיא כזאת חמודה והם שניהם חמודיםם דיי אני אובססביתת
            ועכשיו חזרה לתמונות- איפהההההה דיי איפה אתה מוצא את כול האוצרות אלהה

          • תחפשי את חשבון הטוויטר Abdul Zoldyk. אני לא אוהב בכלל את טוויטר (פלטפורמה נוראית), אבל כל האנשים האובססיביים שמפרסמים כל פיסת מידע הכי קטנה נמצאים שם – אז זה המקום הכי טוב למצוא בו את כל העדכונים הקיימים.
            את הצ׳אפטר החדש של רטסודן עוד לא קראתי… בדיוק הסופ״ש השלמתי את השניים לפניו שאיכשהו יצא שפתחתי פער איתם.
            וכן, ויוי זו אנימה.

          • וואו התמונות פשוט מהממות אין מה להגידד. ממש פחדתי שיהרסו את הסצנה או שלא יוסיפו אותה בכלל אבל זה פשוט נראה מדהיםם

  2. וואו איזה פוסט מושקע חח בהחלט מרענן!!
    תודה על כל המידע.
    ותודה לאיתי ולין על הפרק, נראה שיהיו קצת פרקים נחמדים
    כל עוד זה על סאסקה זה כבר טוב 🙂

      • Spoiler
        פרק נחמד רק חבל שפישלו ככה בדקה
        8:33
        שהשומרים נכנסו לסאסקה יש 2 ידיים חחח
        כאילו באמת היו חייבים לצייר 2 ידיים ?
        או שהשומרים תחת גנג'וטסו ורואים מהמבט שלהם חח
        בכל אופן זה זניח מאמין שהארק יהיה טוב

        • חחחחח שמת לב לזה😂 פדיחה רצינית של האנימטורים.

  3. אז… סוף-סוף צפיתי בפרק בעצמי, הגיע הזמן לכתוב עליו קצת 😉 .
    קודם כל, בנוגע לפתיח והסגיר החדשים. יש בהם כמה דברים נחמדים שאפשר לנתח ופרטים נסתרים שיהיה נחמד להעלות, אבל אחד האנשים המרכזיים שעבדו על הסגיר – הואן צ׳נג שי (השם הכי סיני שיצא לי לראות בתעשיית האנימה) – אמר שהגרסה שהופיעה בפרק הזה היא הגרסה הלא גמורה כי הם לא הספיקו לסיים כמה דברים אחרונים בקליפ שלו. לכן, בפרק הבא תופיע גרסה מעודכנת של הסגיר שתראה יותר טוב ותהיה הגרסה המוגמרת שלו. מהסיבה הזאת, נראה לי הגיוני שאני פשוט אחכה לראות את הגרסה המעודכנת והאם יש בה שינוי משמעותי או שפשוט הוסיפו קצת compositing כדיי שהאיור יראה עוד יותר יפה, ואז אולי אכתוב כבר את מה שיש לי לגבי השירים החדשים באחד הפוסטים של הפרקים. לבינתיים, עם זאת, יש לנו פרק לעבור עליו.

    Spoiler
    אז הפרק נפתח, ומהרגע הראשון ניתן לראות עלייה ברמה ההפקתית ביחס למה שהורגלנו אליו ב- 2022 הקטעים הראשונים של הפרק עם סאסקה שומע על הטבעת (שאני רק אגיד בעדינות שהיא בונה לקראת סצינה מסויימת בהמשך) ומבין שהוא הגיע שוב לרדאקו אחרי כל השנים האלה נראו ממש טוב, עם איור סופר יפה. אומנם האיור הזה לא נשאר עקבי לאורך כל הפרק, וכן ראינו דברים בסגנון הזה ב- 2022 באנימה, אבל באופן כללי אני יכול להגיד שהם אומנם לא נתנו לסאסקה רטסודן את האדפטציה המושלמת שהסיפור הנהדר הזה ראוי לה, אבל הם כן משקיעים בזה יותר מהפרקים הרגילים – שזה משהו.
    בכול מקרה, הפלאשבאק של סאסקה לתקופה בה נארוטו חלה מתחיל, ואנחנו רואים את סאסקה מחליט לעזוב לארץ רדאקו – קטע שנעשה פחות מוצלח ודרמטי מבמנגה, אבל בסדר.
    אנחנו עוברים לקאקאשי, שכבר נמצא ברדאקו ומלמד את נסיך המדינה – נאנארה – קרוא וכתוב. אנחנו מקבלים פה רפרנס נחמד, כי קאקאשי עושה זאת באותה הדרך בדיוק כמו בורוטו כשהוא התחיל ללמד את הילד של סוחרת החיות הנדירות ההיא קרוא וכתוב, שזו הקבלה מגניבה בין שני המקרים. הסיבה הנוספת שזה, וגם הקטע על המלחמה שעומדת לפרוץ מסוף הפרק, הם קטעים מאוד נחמדים, היא שהם לא לקוחים מסאסקה רטסודן, אלא מהנובל שקודם לו – קאקאשי רטסודן, שמספר בהרחבה על החלק של קאקאשי בחיפוש אחר התרופה לנארוטו ומוסיף הקשר רב לסיפור. לדעתי זה באופן כללי הזוי שהמנגה של סאסקה רטסודן עושה רק את הנובל הזה – שהוא השני מתוך טרילוגיית נובלים, או שהאנימה גם-כן עושה את השילוב הצולע והחלקי הזה של קאקאשי רטסודן לתוך סאסקה רטסודן שהם גם-ככה חותכים ממנו קטעים, במקום פשוט, אתם יודעים, לעשות אדפטציה ישירה של כל הטרילוגיה – החל מקאקאשי רטסודן, דרך סאסקה רטסודן, ועד לנארוטו רטסודן, אבל היי, מתמודדים עם מה שיש…
    אנחנו מדלגים על הרבה מאוד מהצ׳אפטר הראשון של סאסקה רטסודן (חבל, אלה היו קטעים נחמדים והם גם הוסיפו לבניית הסיפור) וחותכים ישירות אל כניסתו של סאסקה לכלא, ובשלב הזה מגיע החלק הטוב ביותר של הפרק – הקרב בחדר האוכל. מעבר לזה שסאסקה יצא בוס, או שהאנימטורים בסטודיו Jiwoo (הסטודיו הצדדי שעבד על הפרק הזה) דפקו פדיחה ענקית וקורעת מצחוק שאני אתן לכם לחפש בעצמכם, הקטע הזה גם זכה לאנימציה לא רעה בכלל – עם כמה תנועות שהיו מעט דנימיות, וגם לא מעט פריימים מטושטשים שהוסיפו לתחושת המהירות והעוצמה של התנועה. קטע ממש מגניב, וגם עשו אותו הרבה יותר טוב מבמנגה לטעמי.
    ומקטע שעדיף על המנגה לקטע שנופל בטירוף ביחד למנגה, אנחנו רואים את האסיר שמנסה לברוח. קודם כל, במנגה האסיר הזה מנסה לתכנן בריחה יחד עם סאסקה, וחושף בפניו שגם הוא נינג׳ה מתוך אמונה ששניהם יוכלו לברוח ביחד הודות ליכולות הנינג׳וטסו שלהם, אך לבסוף מנגה לבד לאחר שסאסקה מסרב. זה כבר דבר שחבל שהורידו. דבר שני, הקטע עצמו של מנו אוכל את האסיר הזה פשוט לא מתקרב למנגה. במנגה זה היה פאנל ענק שכיסה כמעט שני עמודים שלמים ונראה מדהים, מה שבאמת העביר את תחושת הזוועה של מה שמנו עושה ואת האיום שלו. באנימה… גוש שחור מוזר…? וכן, ברור לי שזאת צנזורה כי בורוטו סדרה שמיועדת לילדים ביפן, אבל יכלו לפחות קצת יותר מזה… זה לא כאילו הם לא הראו דם מאוחר יותר כשסאסקה חתך את מנו, למשל.
    קטע ההימורים בתא היה ממש מגניב בעייני, ובויים באופן מאוד נחמד ויצירתי שגרם לו להרגיש מיוחד. לאחר שסאסקה עוזב את התא (ששימו לב שהיה פשוט פתוח, כי מנהלי הכלא בטוחים מספיק ביכולת של מנו לתפוס אסירים בורחים שהם בכוונה לא טורחים לנעול אותם – כמפגן של ביטחון עצמי) אנחנו רואים אותו מסתובב קצת בכלא, עד שהוא נתקל במנו. אז מתחיל הקרב הקצר בין השניים, שהיה דיי עלוב וויזואלית, ובניגוד מוחלט לקרב חדר האוכל ממש השתמש בטכניקות בסיסיות להעברת אקשן מבלי להשקיע מידיי (כמו לקפוץ לתמונה של מנו חתוך במקום להראות את סאסקה חותך אותו). אבל מעבר לזה, מה שהפריע לי הוא הקונאי. במנגה, סאסקה יוצר קונאי מקרח בעזרת ג׳וטסו מיוחד, שאנחנו יודעים שהוא פיתח הודות לנובל אחר בשם סאסקה שינדן, המאפשר לו להשתמש ב״סגנון קרח״ מבלי להחזיק בדנ״א הדרוש לשימוש בקקאי גנקאי עצמו. באנימה, כנראה כדיי למנוע בלבול בנוגע למאיפה סאסקה פשוט השיג את הקקאי גנקאי של הקרח (ששוב, הוא לא, זה חיקוי שהוא פיתח כי הוא גאון), הם החליטו להחליף את זה בקונאי רגיל שסאסקה מזמן עם מגילה… אני מבין למה השינוי נעשה, אבל זה ממש מבאס, כי סגנון הקרח של סאסקה הוא אחד הג׳וטסויים המגניבים והמרשימים ביותר שלו.
    ולסיום, הפרק נגמר עם הגילוי על עייני הזכוכית של זאנסול, ועל התוכנית של ראש ממשלת רדאקו לפתוח במלחמה עם המדינות השכנות עבור שטח, שהיו אחלה סצינות.

    וזהו, פה נגמר הפרק. בגדול הפרק היה אחלה, וכן נהניתי ממנו. קצת חבל לי שנובל והמנגה המצויינים האלה של סאסקה רטסודן לא זוכים ליחס ברמה גבוהה יותר, ולדעתי היה טוב בהרבה אם היינו מקבלים עכשיו אדפטציה רצופה ומושקעת של כל טרילוגיית הנובלים של נארוטו רטסודן המספרים על המחלה של נארוטו. זה היה יותר ממשמח את כולם, ומאפשר לעשות את הקוד ארק מהמנגה של בוריתו ב- 2024 ובכך להגדיל עוד יותר את הפער בין האנימה למנגה… כלומר, כולם היו מרוצים, והכול היה זוכה ליחס הפקתי טוב יותר. אבל שוב, מתמודדים עם מה שיש לנו🤷‍♂️ וזה עדיין היה פרק נחמד, אז שיהיה. פשוט חבל לדעתי, כי יכלו לעשות את זה כל-כך הרבה יותר טוב.
    בכול מקרה, תודה לאיתי ולין על התרגום, ואני טיפה בשוק מכמה שיצא לי ארוך בסוף… אופס.

  4. למה הם חותכים קטעים שסאסקה משתמש בריננגאן זה ממש ממש מבאסססס :(((
    אגב לדעתכם אחרי קוד ארק הם ייקחו עוד הפסקה ארוכה של ארקים לא קשורים למנגה?

    • הם חותכים הרבה דברים… זה מה שקורה כשמנסים לדחוס סיפור שלם של כל טרילוגיית הנובלים (לא רק הזה של סאסקה) לתוך איזה 5 פרקי אנימה. הם אומנם עושים את מה שהם עושים דיי טוב, והפרקים בגדול טובים, אבל יש הרבה בעיות ודברים שנחתכים מהסיפור.
      וכן, ברור שאחרי הקוד ארק נחזור לפילרים. זה הכרחי בכול פעם לעשות תקופות ארוכות של פילרים על-מנת לאפשר למנגה לצבור פער ולספק לאנימה תוכן חדש שהיא תוכל לעבד בפרקי המנגה קאנון.

סגור לתגובות.