27 thoughts on “בורוטו: נארוטו הדורות הבאים פרק 185 מתורגם לעברית!

  1. תודה על הפרק זה היה ממש מהיר
    ואם יורשה לי להגיד רואים שממש פרקת את נשמתך בפוסט הזה

  2. תודה רבה על הפרק היה ממש מהיר וקל לדעת מתי לצפות לפרק בזכות הכרזה בזמן אמת

  3. תודה רבה! (תזכורת לעצמי חייבת לחשוב על משהו אחר להגיד במקום תודה רבה. אולי תודה על הכול? טוב נחשוב כבר על משהו חחח)

  4. יש לי שאלה לגביי התרגום. לא עדיף לתרגם את את ה"סנסיי" שקוראים לקאטסקה כדוקטור?

    • זה נכון שהתרגום הטוב יהיה דוקטור, אבל (לדעתי) הם בחרו להשתמש בסנסיי כי סנסיי לא רק אומר ״מורה״ ביפנית, זו גם דרך להביע כבוד למישהו, ואין ממש בעברית מילה שמבטאת ״מורה״ וייראת כבוד ביחד…

      • אתה צודק (וגם רק אני חושבת שיש ממש קצת תגובות יחסית ליומים לאחר שהפרק יצאה כלומר יש רק 15 תגובת בדרך כלל יש לפחות 20 או 30) כי יש בעברים פחות מילים מש אנחנו חושבים ואני לא ממש חושבת שבחור כמו קטסקה מטעים להדביק את דוקטור וגם אני חושבת שכולם מבינים סנסיי ואת מה שזה אומר על הבן אדם אז אני חושבת שזה יותר טוב

    • אני לא חושבת שהמילה "דוקטור" מתאימה, חוץ מזה, שבסופו של דבר המילה דוקטור מגיעה מהשפה הלטינית שפירושה "מורה" + נאמר "סנסיי" ביפנית ולא "דוקטור".

  5. דרך אגב, אנחנו יודעים שהפרק הבא של האנימה הולך להיות מבוצע ע״י הטודיו פיירוט (הסטודיו הראשי של בורוטו, פשוט בהרבה פרקים סטודיויים קטנים עושים להם את האנימציה כי אנימה שבועית זה עומס לא נורמלי), אז תצפו לאנימציה טובה🔥😁.

    • קודם כל, תודה לצוות שיפודן על התרגום הנהדר!

      למה עד עכשיו הפרקים לא נעשו על ידם? הייתי בטוח שכל פרקי המנגה קאנון האחרונים כן נעשו על ידי פיירוט.
      (העלילה ממש משעממת אפילו שזה מאנגה קאנון אני ממש מתגעגע לאווירה היותר דרמטית של נארוטו ושל שיפודן משום מה אני לא מצליח לקבל את זה בבורוטו וזה ממש מאכזב)

      • סטודיו פיירוט לא יכול לעבוד על כל פרק מנגה קאנון מהסיבה הפשוטה שזה עומס לא נורמלי – סטודיויים בד״כ לוקחים לעצמם בין שנתיים לארבע שנים בשביל לפרסם אנימה עונתית של 24 פרקים. עכשיו נסה לחשוב שהאנימה של בורוטו קיימתת כבר 4 שנים ומוציאה פרק חדש כמעט בכול שבוע מתוכן – זה עומס עבודה לא נורמלי, ולכן, במקרה של אנימות שבועיות (כמו בורוטו ו- וואן פיס) הסטודיויים הראשיים משלמים לסטודיויים קטנים בשביל שייעשו להם את רוב הפרקים (ולפעמים עושים סצינה אחת מהפרק בעצמם אם זו סצינה קטנה אבל גדולה), ואז, כשיש פרקים גדולים (כמו פרק 175 של בורוטו או 957 של וואן פיס), הסטודיו הראשי עובד עליהםם ומראה לנו כמה הוא ספיציפית יכול לעשות אנימציה טובה (וזה, בתקווה, מה שייקרה בפרק החדש).

      • אה, ואני יודע, החלק הזה של המנגה קאנון הוא נחמד אבל לא יותר, אבל, סמוך עליי, בקרוב (אלא אם כן נעבור לטונות של פילרים ואנימה קאנון), האנימה תהיה מדהימה, כי המנגה, ובאמת שאני לא מגזים, היא ללא ספק ברמה של נארוטו ונארוטו שיפודן.

        • צודק בהחלט
          המנגה בהחלט מדהימה ולדעתי אפילו יכולה להתעלות על המנגות של נארוטו ונארוטו שיפודן (לדעתי)
          איך רואים שהחזרה של קישימוטו משפרת את המנגה יותר ויותר

  6. היי רציתי לשאול למה פוסט העידכוניםם נחסם לתגובות?
    כי הפסקנו את הריבים שם.

סגור לתגובות.