עוד שבוע עבר לו, עוד פילר הגיע לו (מבחינתי זה פילר).
ובזכות לין הוא גם מגיע אליכם מתורגם לעברית מוקדם יחסית.
אז בתור תודה, קנו לה הרבה אוכל טעים כי היא אוהבת.

אז לפינה השבועית שלנו מהצ'אט, קבלו את התגובה הזו:

anon7707: תוציאו כבר פרק נוווו
anon7707: או שאני מתנתק מכם
anon7707: תזהרו ממני

לין בתגובה:

LynnSenpai: תתנתק, למה על מי אתה מאיים
LynnSenpai: מה אנחנו הוט?

לכן החלטתי לפתוח גיוס עובדים חדש, למחלקת שירות לקוחות הוט-שיפודים. מי מעוניין להתקבל?
אני מציע הטבה של פרק לפני כולם.

פרק 225

מגה | דרייב | מערכת הצפייה

43 thoughts on “איזה פרק אנחנו כבר? אה 225.

    • זה בסופו של דבר אחלה מהירות יעילות ואין מתחרים (אין למה להתלונן ) תודה רבה! שיהיו רק פרקים טובים ורק הצלחה . אתם מתרגמים את המנגה לעברית ?

  1. תודה לין פרק מעולה אני ממש מעריכה את מה שאת עושה!
    נ'ב איזה ילד קקה

  2. לין המון תודה על הפרק ולכל מי שעזר בתרגום באמת מחכים בשקיקה לכל פרק שאתם מוציאים גם עם זה לוקח המון זמן הכל בסדר מעריך את מה שאתם עושים ולא להתייחס לילדים כאלה שלא מבינים כלום אם הייתי מכיר אותך הייתי קונה לך אוכל טעים בחיי המון תודה על הפרק!!!!!!!!!!!!!!!:)

  3. פףףף איזה פרק.. ציפיתי ליותר מהקרב הזה. מה שכן אהבתי את השיחה של סארדה וצ׳וצ׳ו במהלך הקרב. והיה מעולה שהראו את ההבטחה של סארדה לסאסקה. ועדין.. הקרב היה די פרווה. איך צ׳וצ׳ו לא גמרה את סארדה? היא היתה צריכה לכסח אותה לדעתי. עיוותו את היכולות שלהן. אין מצב בעולם שהטאיג׳וטסטו (בעוצמה) של סארדה משתווה לשל צ׳וצ׳ו. זה שהיא הצליחה להתחמק זה מובן לי. בגלל השארינגן. אבל פיזית כל מכה של צ׳וצ׳ו היתה אמורה לפרק אותה.

    יאללה בבקשה שבפרק הבא הסמוראית תכסח את דנקי. פתאום בחוקים של מבחני הצ׳ונין מותר להשתמש בכלי נינג׳ה מדעיים? לא מוצא חן בעיניי ממש חחחח… בקיצור בא לי לראות השפלה של דנקי (אבל יש לי תחושה חזקה שהוא דווקא ינצח)

    • סאראדה ספגה מכות ישירות מדיפה, בורו, ועוד, והמשיכה להילחם, אין שום סיכוי שמכה מצ׳וצ׳ו מורידה אותה… בכללי באיזה עולם היה לצ׳וצ׳ו סיכוי מולה, עצם העובדה שהיה לסאראדה קשה היא דיי מפתיעה.
      ולגבי דנקי, אני מבטיח לך כבר עכשיו בביטחון של 1000000% שהוא יינצח. והסיבה שמרשים להשתמש בכליי נינג׳ה מדעיים היא שנארוטו הבין מהקרב עם אישיקי שנינג׳וטסו ואימונים לבד כבר לא יכולים להביא את השינובים לרמות הנדרשות כדיי להגן על העולם, ולכן עליהם לברך את המדע ולהיעזר בו. זאת הסיבה שבנובלות קאקאשי השתמש במדע בשביל להתאמן עד רמה שהוא בעצמו אומר שהוא חזק יותר משהוא היה במלחמת השינובים הרביעית, וסאסקה נעזר בהם בשביל לחזק את הג׳וטסויים שלו ואפילו להמציא שיטה שאיפשרה לו לחקות את הקקאי גנקאי של הקרח.
      עם זאת, כמו שנאמר, הגנינים חייבים ליצור את הכלים שהם יילחמו איתם, מה שאומר שהם עדיין לא נעזרים ברמאות גמורה כמו בורוטו במבחניי הצ׳ונין הקודמים.

      • לסארדה יש סטמינה, אבל לפי הקרבות שהיו לה עד עכשיו לא התרשמתי שיש לה יכולות טאיג׳וטסו כאלה טובות. היא כן יודעת להשתמש באלמנט הברק ובאש ויש לה שארינגן ואת היגולת להשתמש בצ׳ידורי. כל אלה באמת נהדרים. פשוט הקטע של הטאיג׳וטסו לא הסתדר לי ממש. ציפיתי לראות אותה מתקשה בקטע הזה וגוברת על צ׳וצ׳ו בעזרת שילוב של תחכום אסטרטגי (כי אנחנו כן יודעים שסארדה מאוד אינטיליגנטית) ושל ג׳וטסויים
        אולי התאכזבתי כי לא היתה בקרב הזה איזו אסטרטגיה או מהלך מפתיע של סארדה…

        כן זה ברור שדנקי ינצח. יש לי חיבה לסמוראית. יש לה יכולות גבוהות ולדעתי היא כן ברמה של צ׳ונין. יהיה לי חבל אם היא תפסיד (מה שכנראה יקרה. היא גם ככה אמרה שהיא חוזרת לכפר שלה…)

        • לסאראדה יש טאיג׳וטסו ברמה שהיא יכלה לסדוק את שריון הפחמן של דיפה באגרוף אחד, שזה יותר נזק ממה שמתקפה מסייג׳ מוד מיטסוקי השאירה עליו… רק אומר…

          • תיזכרו בפרק שבו סאראדה התאמנה עם סאקורה, בשליטה על הצ'אקרה..
            עם השילוב של השארינגאן לסאראדה יכול להיות טאיג'וטסו מפחיד.

          • רק רציתי להגיד תודה על כול הפרקים שעלתם מנארוטו עד בורטו
            אני מאוד רוצה לתרום לקהילה שלכם בגלל שאין כול כך הרבה קהילה לנארוטו [לפחות לא כמו באמריקה],
            ושמעתי שיש לכם בעיות בהלעת פרקים מקווה שהסתדר

            תודה רבה על הפרקים

  4. איזה תותחים תמשכו איזה אתר רציני .ואל תתיחסו לכל הכפויי טובה והכלומניקים האלה

  5. חחחחחחחחחח הוט
    מזכיר לי את איך שפעם אנחנו היינו אצלם והם היו מזעזעים אז עברנו חברה ומאז הם מספימים בבקשות שנחזור.

  6. Sheeeeeeesh איזה פרק. ממש הופתעתי לטובה.
    קודם כל, לצערי אין לי מושג מי צוות ההפקה של הפרק, אבל וואו איזו עבודה טובה הם עשו. החל מהביום והסטוריבורד – שנתנו לפרק את ה״טאץ׳״ הוויזואלי הנחמד הזה וכללו מלא זוויות מבט ודרכיי הצגה מעניינים שעשו את הפרק כייפי לעין, דרך ביום האיור (שלמי שלא יודע, במאי האיור הוא מי שעושה את האנימציה של הרקעים בפרק) – שנעשה ממש טוב והרקע היה סופר דינמי, ועד האיורמוהאנימציה עצמם שהיו פשוט מעולים – וכולם זרחו במיוחד ברגע שיא הקרב שנעשה פשוט כל-כך כל-כך טוב. במיוחד התלהבתי כשאחרי הקלאש של המתקפות שלהן היה רגע שראו את העשן מהפיצוץ ונעשה שימוש במצלמה דינמית, שזה דיי ה- peak של אנימציה, לרגע כשהמצלמה הסתובבה סביב העשן.
    מעבר לזה, התסריט היה מצויין – עם דיאלוג מעולה, עלילה מעניינת, וקטע קורע מצחוק של שינקי משפיל את קאוואקי (שגם הרגיש כמו שבירת קיר רביעי ופנייה מהיוצרים לצופים שכזה ״אוף חזרנו לפירלים. טוב ביי לאנימה״.
    בפרק הבא נקבל את הקידום של דנקי לצ׳ונין, אז זה מעניין לראות איך הקרב שלו יבוצע, וזה נראה שלאחר מכן נקבל את הקרב הבקלות הכי מטורף בארק הזה – בורוטו נגד מיטסוקי, שבתקווה יהיה פסיכי לגמרי.
    בכול אופן, תודה על התרגום, ואני מופתע מכמה שהפרק הזה היה מוצלח.

    • אני חוזר בי מ״בורוטו נגד מיטסוקי״, [MANGA SPOILER ALERT] הם ככול הנראה יאחרו, וזה יסביר את הקטע בצ׳אפטר 58 של המנגה שבו סאראדה מתנהגת בקשיחות כאילו היא המפקדת של הצוות והם חייבים להקשיב לה – כי היא הצ׳ונין היחידה.

      • לא נראה שהם יאחרו, בהצצה לפרק הבא הראו את בורוטו ומיטסוקי יושבים בקהל ביחד עם קטאסקה.

  7. הכנתי פופקורן לפינת השיימינג. תודה רבה על כל התרגומים.
    לין, מוזמנת לחלוק איתי את הפופקורן

    • אני יכול לחשוב על קולות יותר מעצבנים בסדרה…
      *וואסאבי*
      *הינאטה*

      • אבל זה ידוע מידי
        אני רוצה שישימו לב לפרטים הקטנים, להוקי יש קול מעצבן!!!

  8. המון תודה על הפרק ובכלל, ממש לא מובן מאליו מה שאתם עושים בשביל כולם כול שבוע

  9. ממש ציפיתי שסארדה תשתמש בגנג'וטסו לא רואים אותה משתמשת בזה הרבה וזה ממש מבאס כי חוץ מלצפות את התנועות של היריב ולהגביר את הצ'אקרה שלה לצ'ידורי היא לא עושה עם זה משהו וסאסקה בתור ילד בגיל שלה בקושי השתמש בשארינגאן יש לי הרגשה שהיא הולכת לאבד את הראייה של יותר מהר ולא יהיה הפעם מישהו שיכול לתרום לה עיניים

    • סאסקה הספים את השארינגן שלו בגילה וגם לא השתמש מאוד בגנג׳וטסו…
      מה גם שלמה שהיא תאבד את הראייה? זה קורה רק עם המאנגקיו שארינגן.

  10. ואף אחד לא חושב שזה דיי אבסורדי שסאסקה אומר לסארדה שיום יבוא והיא תצטרך להרוג את בורוטו וזה בדיוק מה שנארוטו היה צריך לעשות אבל הוא לא ויתר עליו?
    ואפשר להגיד שקרב הזה היה טוב ..לא כמו של אינו וסאקורה לרגע פחדתי שכל אחת תיתן לשנייה אגרוף לפרצוף וככה זה יגמר

    • למה זה אבסורדי שסאסקה אומר משהו שנארוטו לא מסכים איתו? תפיסות העולם שלהם מאוד שונות, אפילו בבורוטו.

  11. לין איפה את גרה אני עושה לך משלוח וולט לגולד.
    אין סיכוי שבחורה לא אוהבת גלידה

  12. פילר או לא , בינתיים בורוטו אולי יהיה צ'ונין בזמן שנארוטו היה גנין עד אחרי המלחמה הגדולה מול קאגויה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    שאפו על הכל !

  13. היי,
    אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל הצוות, אתם עושים עבודה מדהימה, אני מעריך אותכם בלי סוף.
    זה פשוט כואב לראות את האנשים שלא מעריכים את עבודתכם ובאים בתלונות וכו' זו בושה.
    תהיו חזקים ותמשיכו לעשות טוב, יש אנשים שבאמת מעריכים אותכם, ושוב תודה ענקית…

  14. זה נכון שהוקאגה זאת גם דרגה אבל נארוטו אמר את זה בעצמו באיזה פרק שתכנית הוא עדין גנין (נראה לי אחרי מבחני הצ'ונין הראשונים)

    • טכנית כן, אבל קאגה זו דרגה רשמית (נאמר עוד בתחילת נארוטו כשנחשפנו למערכת הדרגות), אז הוא לא באמת. סאסקה לעומת זאת… (אפילו אמר במנגה חח)

סגור לתגובות.