היי לכולם!
השתדלנו להוציא מוקדם מהרגיל את הפרק כדי לאפשר לאנשים שרוצים, לראות עוד לפני החג.
אז פשוט אשחרר את הלינקים הראשונים ובהמשך את הבאים ולא את כולם ביחד.
ומה שנותר לי זה רק לאחל לכם חג סוכות שמח ושתהנו מהפרק~
מקווה ששלומית לא בבידוד, אחרת איך תבנה סוכה?
אגב שמתי לב ששינו קצת את הפתיח, למרות שלא יודע אם תבחינו.
*לין נדחפת לפוסט*
אנוכי רוצה פוסט יומולדת 🙁
פרק 216:
מגה | דרייב | מערכת הצפייה
חג שמח
חג שמח לכול הצופים
אל תדאג איתי, שלומית תבנה סוכה גם בתוך הבית בבידוד.
חג שמח!
תודה על הפרק
סוף סוף חשפו תצורה למרות שזה קצת מופלץ אבל עדיין כיף לראות לצפות.
רק לא ציפיתי שבכללי הפער כזה לא הצליחו אפילו לפגוע בו השפיל אותם לגמרי ברגע
אז זה קצת אכזב.
פרק הבא נראה את baryon mode בפעולה
כיף לצפות בלי באמת לדעת מה קורה אני לא קורא תמנגה אז המתח והציפייה בשיא.
למה ציפית? עוד בקרב נגד ג׳יגן הם לא יכלו לעשות כלום ברגע שהוא הוציא את הקרן שלו (ועוד באנימה הם הוצגו באופן יותר חיובי, במנגה הוא הוריד כל אחד מהם בפחות מחמש מכות [אני מדבר על הקרב עם ג׳יגן למקרה שזה לא ברור]), ובפרק הקודם ג׳יגן השפיל את נארוטו כשהוא ניסה להילחם בו בקונוהא. אם זה היה נראה אחרת זה היה מוזר.
זה היה קצר מידי חחח פירק אותם באמת כמו כלום
עוד נגד גיגן היה טיפה אמנם הוא חזק מהם בפער אבל עדיין..
בכל אופן מחכה לפרקים הבאים שמאמין שיהיו טובים.
זה בדיוק העניין, כמו שראינו בפרק 214, אישיקי הוא כל-כך חזק שג׳יגן עלוב לידו, אז שוב, אם הוא היה מתקשה עם נארוטו וסאסקה זה היה לא הגיוני.
וכן השניים-שלושה פרקים הבאים יהיה מהטובים בסדרה.
מתי יהיה צפייה ישירה?
יש.
חג שמח
חג שמח ולא הבנתי איך שינו את הפתיחה אפשר להיות ספציפים?
נ"ב תודה על הפרק!
הקליפ בפזמון קצת השתנה, הוסיפו פרטים לציורים.
חג שמח
הולך להיות מטורף אבל גם עצוב
ספוילר: הוסר
חחחח תודה (נראה לי איתי) שמחקת.
ווווווווווואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איזה פרק מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני ברצינות במשך הפרק צעקתי בהתרגשות כמה פעמים.
אז קודם כל, וואו איזו התחלה. הסצינה הראשונה הייתה כזאת טובה בכול מובן אפשרי ובדומה לפרק 204 פשוט מהגע הראשון היה אפשר להבין שאנחנו נכנסים לאחד ה-פרקים.
אח״כ מגיע הפתיח, וכמו שראיתי שאיתי כתב בפוסט בעריכה, עשו שינויים קטנים של הסופת פרטים לקליפ של הפתיח, וזה מגניב. זה לא שינוי גדול כמו עם פתיח 8, אבל זה עדיין נחמד ובדומה לפתיח 8 יותר טוב מהגרסה הראשונה (שגם ככה הייתה מעולה).
הלאה, לנארוטו וסאסקה נגד אישיקי… וואו. פשוט וואו. אני ידעתי שזה יהיה טוב אבל לא ציפיתי לכזה טוב. זה היה מדהים והיה לי הייפ פסיכי לגמרי כשצפיתי בזה. הבאסה היחידה הייתה שזה נגמר מהר, אבל היא הייתה רק כי הקרב היה טוב אז רציתי עוד, ת׳כלס אם זה היה יותר ארוך מזה זה היה דיי זלזול באישיקי.
אחרי שאישיקי לוכד את נארוטו בין שתי קוביות (מה שאגב לא קרה במנגה, שם נארוטו פשוט הועף רחוק מירת הקרב ואז בזמן שהוא רץ חזרה לשם קוראמה סיפר לו על הצורה החדשה שבלי לספיילר נקראת באריון מוד) (אגב הרגע חשבתי על זה אבל זה קצת מעניין אחך שאישיקי תמיד לוכד את נארוטו בין שני אובייקטים… בפרק 204 הם היו עגולים והפעם הם מרובעים, אחלה גיוון אישיקי…) הוא הולך לטפל בסאסקה, ולראות אותו מכסח את סאסקה כאב וריגש באותו זמן (למי שלא יודע סאסקה הדמות האהובה עליי). עם זאת, מייד אח״כ מגיע קטע אדיר שבו האנימה אשכרה הפגינה יחס לראסנגנים שבורוטו יצר בארק עם דיפה, והמציאה סצינה שלמה בה סאסקה עומד להימחץ ע״י קוביה בשביל שבורוטו ינסה לעצור את זה עם הראסנגן הדחוס שלו. כל הסצינה הזאת הייתה מדהימה, גם עלילתית, גם וויזואלית, ובמיוחד בעבודה המדהימה של המדובבת של בורוטו שהוציאה את הנשמה שם.
משם בקפיצה חדה לאיזור סוף הפרק, הקטע שבו אישיקי ריסק את בורוטו (ליטרלי) היה ממש טוב. זה הרגיש ברוטלי עוד במנגה, אבל האנימה לקחה את זה לקיצון ונתנה את אחד הרגעים ברוטליים בכול נארוטו למיטב זכרוני, ובקלות הכי ברוטלי בבורוטו יחד עם המוות של גארו בפרק 189.
ולסיום, לרגע השיא של הפרק, באריון מוד. וואו, וואו, וואו, וואו, וואו, וואו, וואו, ועוד פעם וואו. סצינה 10/10. הדרך שבה הסצינה נעשתה הייתה מעולה, האיור והאנימציה היו אגדיים, ומעל הכול אהבתי את מוזיקת הרקע. ה- OST הוותיק הזה מרגש בכול פעם לא משנה כמה פעמים שומעים אותו והוא היה בחירה פשוט מושלמת.
בקיצור, זה פרק 1000000/10 ובקלות מהטובים בבורוטו, עם סיכוי טוב מאוד גם להטוב ביותר (למרות שאם הפרק הבא יעשה כמו שצריך, מה שאני בטוח ב- 99% שייקרה, אז הוא לגמרי ייקח את המקום הראשון לעצמו).
כמו שאתם רואים מאוד נהניתי מהפרק חח, אפילו שכחתי לכתוב תודה על התרגום… אז תודה😅.
ואגב כן אני מודע לכול הקטעים בקונוהא שדילגתי עליהם בתגובה, אבל היי, בדיוק כמו במנגה, עם כמה שהקטעים האלה היו חשובים הם הרגישו נטו מעצבנים כי הם הוציאו אותנו מהקרב המדהים נגד אישיקי, אז אין לי הרבה מה להגיד עליהם (כנראה היה לי אם לא הייתי קורא את המנגה ואז המידע היה חדש לי, אבל אני קורא את המנגה אז הקטעים לא חידשו לי כלום).
אגב הרגע חשבתי על זה אבל האנימה חתכה חלק מהקרב שלהם נגד אישיקי מהמנגה (ספייציפית אני זוכר את הקטע שאישיקי הקטין את החרב של סאסקה). מעניין למה הם עשו את זה…🤔
לא שבאמת איכפת לי חחח הקרב היה פי 1000 יותר טוב באנימה והם הוסיפו המון דברים במקום זה.
וואי היה ממש כיף לקרוא את הפרשנות שלך !
חחח תודה! 🙂
תודה רבה על הפרק!
שאלה: כשנארוטו עמד למות בקרב מול מאדארה לפני שהריקודו סנין נגלה אליו, למה אז קוראמה לא הציע לו את המוד (הלא הגיוני) הזה ?
הרגשה: מרגיש כאילו מי שחשב על זה בדיוק ראה דרגון בול
חג שמח!!
אני לא רוצה לענות לך סתם אז אני אבדוק יותר מאוחר את הקטע הזה במנגה של נארוטו ואחפש הסבר… לא מבטיח שאני אמצא, אבל אני אנסה 😉 .
אוקיי מצאתי הסבר, והוא הרבה יותר פשוט משהיית חושב שהוא יהיה: לא היה צורך. אני יודע שזה נשמע אבסורד, אבל תחשוב על זה – באיזה קרב מאז שנארוטו וקוראמה נהיו חברים המצב היה מספיק נואש בשביל זה?
נגד אוביטו – נארוטו הצליח להתגבר על אוביטו בשיתוף פעולה עם קאקאשי וגאי, ולאחר שאוביטו הפך לג׳ינצ׳וריקי של הג׳ובי נארוטו וסאסקה הצליחו להתגבר עליו בשילוב כוחות.
נגד מדארה – מדארה היה חזק מהם אבל זה לא היה ברמה שבה הם ממש חסרי סיכוי. הם כן הצליחו להתמודד איתו באופן מסויים עד שהוא כמעט הרג אותם (וממה שידוע לנו באריון מוד לא מחזק את הריפוי של קוראמה אז באריון מוד על נארוטו אז היה חסר תועלת), ואז האגורומו הופיע ונתן להם את הכוחות שלו, מה שאיפשר להם להילחם עם מדארה.
נגד קאגויה – בדומה למדארה, קאגויה הייתה חזקה מהם ובהרבה, אבל כשהם נלחמו ביחד וקיבלו עזרה מקאקאשי, אוביטו, וסאקורה הקרב לא היה אבוד לגמרי, אז היה עדיף לא להשתמש בכוח כזה מסוכן שנועד לשימוש רק כשהמצב אבוד לגמרי. זה כמו השער השמיני של גאי, הוא לא השתמש בו לפני שנארוטו וסאסקה יצאו מהקרב כי עד אז זה עוד נראה שיש סיכוי, אז לא היה צורך להשתמש בכוח הקטלני הזה.
תודה על המענה 🙂
בדקתי שוב והשאלה שלי בכלל לא רלוונטית, כי באותו זמן הגדו מאזו שאב את קוראמה מנארוטו ולכן לא הייתה את האופציה להשתמש בבאריון .
חחח צודק, בסוף חשבתי על התשובה לפני שבדקתי את הסצינה במנגה אז יצא שלא בדקתי את הקטע במנגה😅 זאת תשוסה אפילו יותר פשוטה.
ובבקשה 🙂 .
חג שמח אלופיםםםםםםם תודה על הפרק <3
רציני שזה פרק ממש טוב..
בסוף הפתיחה מראים שנארוטו מתעורר עם סאסקה,בורוטו וקאוואקי. קאוואקי יגיע לשם? קוראמה ימות? נארוטו ישאר בחיים?
זה מבלבל
כן הסוף של הפתיח דיי מספיילר… תבין בשניים-שלושה פרקים הבאים.
סליחה על הספוילר
ויש לי שאלה?
למה כול פעם שאני צופה בנארוטו
דרך צפייה ישרה אז אני
רואה פרסומת מינית
זה בגלל הנגן.
ממליץ לצפות דרך מערכת הצפייה, זה יותר טוב, יותר נוח, ובלי פרסומות.
תודה
בבקשה.
אפשר גם פשוט להתקין חוסם פרסומות בכרום
חחח נכון.
פסיכי .
תודה לעורכי האתר שמקפידים לעלות את הפרקים מהר ממש ובאיכות גבוהה !
תודה על הפרקק
שלום לכולם יש לי קצת כמה דברים לא מובנים בעלילה אני לא מבין מצד אחד אמאדו הסביר שאישקי השתלט על הגוף של גיגן שהיה צעיר(למה הוא גסס?)אבל הבין שהוא גוף לא מספיק טוב ולכן חיפש גוף אחר של קוואקי אבל לפי הפרק הזה לא מובן כי אם צריך להאכיל את הגובי באטטוסקי חי אז במילא תמיד הוא היה צריך 2 גופים ולא מספיק לא אחד ולכן הוא היה צריך את קוואקי וגם אם לבורוטו לא היה. קארמה הוא היה צריך את קוואקי לא כדי להעבר אליו אלא כדי להאכיל את הגובי. ומה באמת אם לא היה את בורוטו הוא היה עושה(בטח היה מקריב את עצמו לגובי וקוואקי יהיה ההמשך) משהוא לא כל כך מובן בעלילה ועוד שאלה הרי אם העץ קם לתחייה אז כל האנושות ניכחדת אז איך ישאר מישהו שיהיה המשך לאישקי אשמח לתשובה בנושא
חג שמח
תודה על הפרק המדהים
אוקיי, אני מבין שכול העבר של אישיקי התבלגן לך, אז אני פשוט אסביר את הכול ממהתחלה:
לפני בערך 1000 שנים אישיקי וקאגויה הגיעו לעולם שבו כל הסיפור של נארוטו מתרחש במטרה להפיק פרי צ׳אקרה. כפי שהוסבר בפרק הזה, לצורך הפקת פרי צ׳אקרה צריך להאכיל את הג׳ובי באוטסוטסוקי חיי, ״לשתול״ את הג׳ובי בצורת העץ שלו על הכוכב, ולחכות שהוא יסיים להפיק את פרי הצ׳אקרה. במקרה של אישיקי וקאגויה התוכנית המקורית הייתה שקאגויה תהיה זו שתיאכל ע״י הג׳ובי ואישיקי יאכל את פרי הצ׳אקרה (כי אישיקי היה בדרגה גבוהה יותר בשבט האוטסוטסוקי), ולאחר שקאגויה תיאכל היא כמובן תחיה את עצמה בעזרת הקארמה שהיא תדאג למצוא בשבילה כלי לפני שתיאכל. עם זאת, מסיבה שכרגע לא ידועה לנו (למרות שאם נלך לפי הפילר על ההוא שקאגויה התאהבה בו משיפודן, ואני אעשה את זה כי הפילר הזה נכתב ע״י קישימוטו אם אני זוכר נכון, אז אפשר להניח שהיא עשתה את זה כדיי להציל את אהובה), קאקויה בגדה באישיקי ותקפה אותו בהפתעה, מה שהשאיר אותו כמעט מת. ברגעיו האחרונים אישיקי מצא את ג׳יגן, נזיר מתבודד שבמקרה נתקל בו, ולמרות שבאותו הזמן לא הייתה לא היכולת ליצור קארמה, הוא כן יכל להקטין את עצמו ולהיכנס לגופו של ג׳יגן דרך האוזן שלו, ושם הוא שיקם את עצמו ע״י אכילת גופו של ג׳יגן מבפנים עד שהוא השיג שליטה על הגוף שלו כמו פראזיט. בשלב מאוחר יותר אישיקי גם נתן לג׳יגן קארמה כדיי גם לחזק אותו וגם לוודא ליתר ביטחון שיהיה לו מישהו להחיות את עצמו דרכו במידה והוא ימות לפני מציאת הכלי המתאים לו, ויצא לחיפוש אחר מישהו שיוכל לשמש ככלי מתאים לגוף שלו כדיי שיוכל לחזור לכוחו המלא וממש את תוכנית פרי הצ׳אקרה. בשלב הרבה יותר מאוחר אישיקי (אז ג׳יגן) הקים את הארגון קארה – ארגון שהורכב מכול חבריו שראינו במהלך הסדרה ושאף לעזור לאישיקי כי הוא הבטיח לכול אחד מהם שלאחר שהמטרה שלו תמומש הוא יעניק לכול אחד מהם את הבקשה שתהיה לו. מטרת קארה הייתה למצוא כלי מתאים לגופו של אישיקי כדיי שהוא יוכל להאכיל את ג׳יגן לג׳ובי, לחזור לחיים דרך הכלי המתאים (שהתברר כקאוואקי), ולאכול את פרי הצ׳אקרה שייווצר מכך. עם זאת, כשבורוטו הופיע זה הקל את התוכנית שלהם, כי בתור מישהו שהיה הכלי המתאים של מומושיקי בורוטו יכל לשמש כקורבן טוב יותר שיוביל להפקת פרי צ׳אקרה איכותי יותר, וזאת הסיבה שהיה חשוב לאישיקי להשאיר אותו בחיים. מקווה שהסברתי טוב 🙂 .
ומה זאת אומרת שיהיה המשך לאישיקי?
ואווו קודם כל ממש תודה רבה על האריכות לא ציפתי חח דבר שני לפי מה שאני מבין אז שוב לא צריך את קוואקי כי בורוטו יהיה הפתיון החי לגובי ואישקי ישאר כמו שהוא עכשיו (אני מבין ממה שהסברת לי שאם לא היה את בורוטו אז אישקי היה מקריב את עצמו לגובי ועובר לקוואקי נכון?)
המשך לאישקי הכוונה שהוא עובר למישהו אחר ולא מת-קארמה
מה שאמרת היה נכון אלמלא פרט קטן וחשוב – אישיקי לא החייה את עצמו עד עכשיו בגוף של ג׳יגן מסיבה כלשהי – שהוא ימות. כרגע לאישיקי יש יומיים עד שהגוף שלו פשוט ייתפורר והוא ימות בגלל שכמות הכוח המטורפת שלו היא גדולה מידיי בשביל שהגוף של ג׳יגן ייתמודד איתה. בגלל זה גם ראינו את הגוף של ג׳יגן נסדק בסוף פרק 204 אחרי הקרב נגד נארוטו וסאסקה. אישיקי כרגע בחיפוש אחר קאוואקי כדיי לתת לו את הקארמה מחדש על-מנת לאפשר לעצמו לחזור לחיים דרכו – אם הוא ייכשל בלעשות את זה ותוחלת חייו (יומיים) תיגמר הוא פשוט ימות וייעלם מהעולם. בגלל זה קאוואקי כל-כך חשוב – כי הוא כלי שמסוגל לעמוד בכוח של אישיקי.
ובבקשה 🙂 .
חדשות בורוטו, טה-דה-דה-דאםםם!!!
קיבלנו את הכותרות של פרקים 221 ו- 222 של האנימה שיהיו שני הפרקים האחרונים של חודש אוקטובר, והן:
פרק 221 – מבחניי הצ׳ונין, שוב
פרק 222 – הערב שלפני הקרב המכריע
אז נראה שכמו שכולנו יכולנו לנחש האנימה בקרוב תחזור לעשות אנימה קאנון (כי למי שלא יודע אנחנו כרגע רק 10 צ׳אפטרים מאחורי המנגה), ונראה שהאנימה הלכה על רעיון מאוד מעניין – מבחניי צ׳ונין נוספים. זה רעיון מאוד נחמד ויפה כי הוא יאפשר לאנימה להראות לנו סוף-סוף קצת ממה שקורה עם שאר הגנינים מהדור של בורוטו ואת ההתקדמות שהם חוו בזמן שבורוטו וקאוואקי עזר להרוג אל. נחכה ונראה.
התווספה גם הכותרת לפרק 220 – הזמן שנותר.
לין
מזל טוב ליום ההולדת שלך הרבה בראות
אושר הצלחה
אנו מודעים לך ולאיתי על כול המאמץ שלכם
לא מובן.
קיצר את מדהימה תמשיכי בדרך שלך
אהבים מקווה צופי שיפודן
ישראל
חחח יש פוסט יום הולדת ללין, אתה יכול להגיב שם 🙃.
נענעההנע מה לעזאזל נארוטו עומד למות? מזה היה ההסכם הזה שם קוראמה ונארוטווו
אם נארוטו מת קחו סכין תירו בי מזה הדבר הזה אני דורשת הסברררררררררר ;(((
(הצילו)
תריצי חיפוש על baryon mode כבר תראי
לצערי נחשפתי למה הולך לקרות
זה נמצא במנגה אבל אני לא קורא סתם נחשפתי לספויילר הזה ממישהו..
כמה פעמים אני צריך
להתנצל
חחח
ככה זה נראה כרגע…😔
את יכולה או לחכות לפרקים הבאים בשביל ההסבר שאת רוצה או לקרוא את המנגה שכבר הסבירה הכול.
חדשות בוריתו, טה-דה-דה-דאםםם!!!
סוף-סוף יש לנו את רשימת הצוות שעבד על הפרק הגדול והמצופה – פרק 217 שייצא בראשון הבא ובמידה והוא יבוצע כמו שצריך הוא 100% יהיה הפרק הטוב בבורוטו. אז יאללה, למידע.
סטודיו – פיירוט (Pierrot), למי שאיכשהו עדיין לא זוכר, מדובר בסטודיו הראשי והאגדי שמאחורי כל הדברים הכי טובים ובניהם פרקים 1, 65, 135, 175, 186, 189, 192, 204, 208, ואפילו פרק 216 הזה. ההבדל הוא שבניגוד לפרק 216 שהיה שיתוף פעולה בין פיירוט לסטודיו צדדי בשם ג׳יווּ (Jiwoo) הפרק הזה נעשה 100% ע״י פיירוט, מה שתאורתית עושה אותו עוד יותר מבטיח.
במאי/ סטוריבורד (הפעם זה אותו האיש על שני התפקידים) – פוּקוּאי נוֹזוֹמי (Fukui Nozomi), שעבד על פרק 186 (צוות 7 נגד אאו) שהיה פרק מעולה. לא בטופ של הטופ של הטופ כמו 65, 204, או 216, אבל עדיין מהפרקים הטובים.
ונבמאיי האנימציה – הפעם יש שלושה: רטסוּ אוֹהקווארה (Retsu Ohkawara), שעבד על פרק 175 (צוות 7 נגד דיפה קרב שני), פרק שעד היום נחשב בעייני רבים לאנימה קאנון/ פילר הטוב ביותר בכול בורוטו, גם צעלילתית וגם וויזואלית (ואני לגמרי מסכים, זה מהפרקים הכי טובים בכול האנימה ללא ספק), ובנוסף גם על פרק 208 (בורושיקי נגד בורו) שזה גם מעולה כי זאת אחת הסצינות הטובות בסדרה. השני הוא צ׳יוּקי טנאקה (Chiyuki Tanaka), שעבד על פרק 151 (הקרב של בורוטו נגד שוג׳וג׳י בארק של גנבי מוג׳ינה, לא עם הראסנגן הדחוס), פרק נחמד, הן עלילתית והן וויזואלית, אבל לא יותר מזה, והשלישי הוא אייאקו סאטוֹאוּ (Ayako Satō), שעבד על פרק 206 של האנימה (הפרק הראשון של צוות 7 נגד בורו), שהיה פרק מעולה אבל לא מהטופ של הטופ,
תסריט – מסאיה הוֹנדה (Masaya Honda), שלמעשה עבד בדיוק על הפרק האחרון – פרק 216. אני לא חושב שאני צריך בכלל לציין את זה, אבל פרק 216 הוא מהפרקים הטובים באנימה בפער (כנראה הטוב ביותר כרגע בשבילי אישית), אז זה כמובן שם מאוד מאוד מבטיח.
אז כמו שאפשר לראות הפרק מורכב משמות שחלקם סופר מגה מבטיחים וחלקם פשוט נחמדים, אבל אם אתם שואלים אותי, כמשלבים את הצוות הזה עם העובדה שהוכרז עוד לפני שלושה חודשים שהעבודה על הפרק החלה (מה שאומר שהם עבדו עליו לפחות חודש שלם יותר מזמן העבודה שמושקע ברוב הפרקים באנימה שבועית) ועם העובדה שהפרומו לפרק הבא נראה ממש טוב, אנימחושב שאפשר להיות רגועים ופשוט לחכות בקוצר רוח לצאתו של הפרק הנהדר שמצפה לנו.
אגב, סתם כידיעת בונוס, ממש לאחרונה יצא יצא ווליום 15 של המנגה של בורוטו ובעשרה הימים הראשונים שלו הוא מכר 102,000 עותקים ביפן, מספרים שאין לי מושג איך הם ביחס לווליומים הקודמים אבל בגדול הם בהחלט טובים מאוד בשביל המנגה הממוצעת, פשוט בשביל סיקוול לנארוטו הם דיי נמוכים )למי שלא יודע המנגה של בורוטו תמיד מכרה יחסית מעט בשביל סיקוול לנארוטו).
תודה על המידע!
מה שכן לא הייתי מחשיב את סטודיו פיירוט לאגדי :/ הסטדיו של demon slayer/aot ששכחתם את שמם(משהו כמו wid / ufotable) הם אגדיים :/
מה שכן הבמאי אנימציות של נארוטו/בורוטו צריכים ללמוד משהו גם מהאנימות שהזכרתי, שיתנו לנו קצת קרבות מזוויות שונים ושה"זווית מצלמה" תתקדם ביחד עם הדמות במהירות וכו' אלה הדברים שנותנים הכי הייפ
אבל אכן הם סטודיו טוב אי אפשר להגיד שלא
למה אי אפשר לערוך הודעות🙄
ששכחתי את שמם*
זוויות שונות* היה לי בראש משהו אחר חחח
חחח ברור שיוּפוֹטייבל (Ufotable – הסטודיו של DS) ומאפפה (MAPPA – הסטודיו של AOT S4 ו- JJK) הם ה-סטודיויים הטובים ביפן, אבל אין להם קשר לבורוטו. הסטודיו שזכויות ההפקה של האנימה של בורוטו נתנו לו הוא פיירוֹט, אז למעט סטודיויים קטנים שפיירוֹט נותנים להם להפיק חלק מהפרקים כדיי שהם יוכלו להתרכז בדברים החשובים (שיטת עבודה של אנימות שבועיות שרק בזכותה זה אפשרי לגרום לפרקים גדולים כמו 204 או 216 להיראות טוב כמו שהם נראים) אף סטודיו ביפן לא עובד על האנימה. אלה רק פיירוֹט והסטודיויים הצדדיים שלהם. אז כשמדברים על בורוטו, פיירוֹט הם הסטודיו האגדי, בדיוק כמו שאם נדבר על וואן פיס אז הסטודיו האגדי שלה שהפיק את כל הפרקים הכי הכי טובים הוא טוֹאי אנימיישן (Toei Animation). זה הייתה הכוונה שלי בסטודיו אגדי.
בזוויות מצלמה אתה מתכוון למצלמה דינמית כמו עם הסצינות שהדמויות ב- AOT זזות על המתקנים שלהן? הבמאים מאוד מודעים לזה ועושים את זה לפעמים (פרק 204 התחיל עם כמה שניות של זה וגם כשג׳יגן נלחם בכפיליי הצל של נארוטו באותו הפרק היה קטע של זה), פשוט שימוש במצלמה דינמית זה אחד הדברים הכי קשים שקיימים באנימציה, אז מן הסתם שבאנימה שבועית פחות עושים את זה כי זה יידרוש המוןןןןן זמן עבודה – זמן עבודה שאין להם עם אנימה שבועית.
בקשר למצלמה עם הזווית- כן, בds וaot משתמשים בזה המון וזה כלכך טוב.
בבורוטו אתה מוצדק שמשתמשים אבל רק פעם ב.., וכמו שאמרת סטודו פיירוט לא עורך כל שבוע אלא רק את הפרקים הגדולים,אז חבל שבפרקים הגדולים הוא לא משתמש בזה יותר :/
זה מה שהסברתי שם, סצינות של מצלמה דינמית הן מהדברים הכי קשים ליצור באנימציה ודורשים המון עבודה והשקעה, בגלל זה אתה פחות תראה דברים כאלה באנימות שבועיות על באנימות עונתיות שההפקה שלהן פחות מושקעת.
פרק נדיר