תורם יקר!
אם הגעת לדף זה ככל הנראה היית בהארוקון 2013 ותרמת לאתר בכך שקנית מעטפת קלפיםערכת אספנים!
מטרת דף זה היא להבהיר את חוקי המשחק בכדי שנוכל לזרז את תהליך למידת המשחק ולהתחיל לקבוע טורנירי קלפים ומפגשי משחק של האתר ברחבי הארץ!

נתחיל!

בערכת האספנים שרכשתם קיבלתם מדריך, המדריך הוא בעל תמונות והסברים ולדעתי מצויין, אך, הוא באנגלית ולפעמים מפספסים חלקים מההבנה איתו.

ולכן – נתחיל עם העזרים.

בקישור הבא שתמצאו ישנו דמו למשחק בגרסאת נגן "פלאש", הדמו יעבור איתכם בקלות על כל חוקי המשחק גם בצורה משעשעת ובצורה מקיפה בהחלט – הדמו גם הוא באנגלית אך אנגלית פשוטה וקלה להבנה – ניתן גם להבין מההקשר של הפעולות המתבצעות שם –

http://www.bandai.com/naruto/tutorial_pop.html
מלבד זאת, תוכלו למצוא למטה מדריך למשחק שכנתב ע"י צוות "פריק"- המדריך הוא בעברית – לדעתי נחמד מאוד ויעזור לכם להבין את החורים שנוצרו מכל המדריכים באנגלית :)

מבנה התור פשוט למדי. כל שחקן בתורו שולף קלף ויכול לעשות את הפעולות הבאות, ללא חשיבות לסדר:משחק נינג'ה (מותר אחת בתור)משלים משימה (אחת לתור)
ארגון צוותים וקרב נינג'ות

ובסוף סיום התור

ישנם 5 סוגי נינג'ות – אדמה, אש, מים, אויר וברק.
בניגוד למשחקי קלפים אחרים כמו Magic ו WoW כאן אין לכם משאבים. "עלויות הכניסה" של הנינג'ות רשומות כמספר על ציור של שוריקן, והן למעשה התור הנוכחי שלך במשחק. התור הראשון של כל שחקן נחשב כתור 0 שלו, התור הבא שלו הוא תור 1, וכן הלאה. אנחנו נעזר בקאונטרים (סמנים) בשביל לסמן את מספר התור.
אם עלות הכניסה על הקלף שווה או קטנה ממספר התור שלך, ניתן לשחק את הנינג'ה, ואני מזכיר – ניתן לשחק רק נינג'ה אחת בתור. שימו לב שאתם לא משחקים נינג'ה שכבר יש לכם בכפר. זה אסור, אבל זה בסדר לשחק נינג'ה שכבר יש ליריב שלכם.
חלק מהנינג'ות חזקות יותר ונדרשות עבורם עלויות נוספות. "עלות יד" רשומות כמספר על ציור של קלפים, וכשמשחקים את הנינג'ות הללו יש לשלוח אותו מספר של קלפים עם אותו הסימן של הנינג'ה מהיד ל"אזור הצ'אקרה".

מילוי משימות נותן לכם בונוסים שונים כגון לשלוף קלפים, לרפא את הנינג'ות שלכם, וכו'. גם משימות ניתן לשחק החל מהתור שרשום עליהן, וגם לחלקן יש עלויות יד. משימה שמולאה נותנת אפקט מסויים והולכת לאזור הצ'אקרה. לאחר שסיימתם את המשימות עליכם לומר זאת ליריב.

פעולה נוספת שאפשר לעשות היא לטעון את אזור הצאקרה על ידי העברת קלף או קלפים מהיד שלך לאזור הצ'אקרה. אין מגבלה על מספר הקלפים שמותר להעביר. בקלפים שבאזור הצ'אקרה יהיה אפשר להשתמש לקלפי Jutsu בזמן הקרב. אותו עניין עם עלויות כניסה, ואם יש עלות יד הפעם נעביר קלפי צ'אקרה בעלי אותו סימן לערימת הקלפים שנזרקו. לעומת זאת קלפי ה Jutsu ששוחקו הולכים לאזור הצ'אקרה.

לפני שהנינג'ות שלכם יוצאות לתקוף או להגן, צריך לאגד אותן בקבוצה. הקבוצה יכולה לכלול עד 3 נינג'ות, וניתן להכין כמה קבוצות שאתם רוצים. כל נינג'ה צריכה להיות חלק מקבוצה! הקבוצה נשארת קבועה עד שלב הארגון בתורכם הבא. בכל קבוצה יש לבחור נינג'ה ראשית שתהיה מנהיגת הקבוצה, ושאר הנינג'ות יהיו מאחוריה.

השחקן המתחיל לא יכול לתקוף בתורו הראשון, ולכן הוא מדלג על השלב הזה ומסיים את תורו.
כאמור כל שחקן יכול לשלוח לקרב עד 3 קבוצות, וכל הקבוצות תוקפות ביחד. הקרב של הנינג'ה הוא המספר השמאלי בתחתית הקלף, והתמיכה היא המספר הימני בתחתית הקלף. הכח של הקבוצה הוא הצירוף של הקרב והתמיכה של כל חבריה.
אם הכח של הקבוצה הוא 4 או פחות והקבוצה לא נלחמת בקבוצה יריבה, התוקף מקבל קלף תגמול אחד על התקיפה. אם הכח 5 ומעלה, 2 תגמולים – קח קלף או 2 קלפים (בהתאם לכח של הקבוצה) מראש החבילה של היריב, ושים אותו באזור התגמול שלך.
רק צוות אחד יכול לחסום צוות תוקף. במידה שהצוותים נאבקים בינהם יש לבדוק את הכח של כל צוות על מנת לדעת מי מנצח בקרב. הנינג'ה הראשית בצוות החלש יותר סופגת 1 נזק. במקרה של תיקו שתי הנינג'ות הראשיות סופגות 1 נזק. אם ההפרש הוא 5 או יותר אז התבוסה היא מוחצת – הנינג'ה הראשית סופגת 2 נזק, ושאר הנינג'ות בצוות 1 נזק כל אחת.
נינג'ה שספגה נזק 1 הופכת לפצועה ומוטה על צידה. האפקט הרגיל שרשום עליה לא תקף, ומאפייני הכוח והתמיכה שלה משתנים לערכים חלופיים שרשומים על צד הקלף. נינג'ה פצועה שתספוג נזק נוסף תהרס והקלף יזרק. אם הנינג'ה סופגת במכה 2 נזק היא נהרסת מיידית.

אם לא נשארו לך קלפים בחבילה אתה מפסיד. אם לשני השחקנים לא נשארו קלפים השחקן שכעת תורו לשחק מפסיד.

בשלב הסופי קורים 2 דברים:
על סמך התגמולים שקיבלתם לפי הקרבות מחליטים אם יש מנצח במשחק. השחקן שמגיע ראשון ל 10 תמלוגים מנצח. במידה ששני השחקנים צברו 10 תמלוגים השחקן שכעת תורו מנצח.
והדבר השני שקורה הוא שאם יש לך יותר מ 6 קלפים ביד, אתה צריך לזרוק קלפים עד שישארו לך רק 6. השחקן שזה לא תורו לא צריך לזרוק קלפים בסוף התור אם יש לו יותר מ 6.
כמו כן נקדם את הסמן של התור (בתור הראשון נשים 1, בתור השני נוסיף סמן נוסף ככה שיהיו 2, וכן הלאה).





ולסיום, התאמצנו להספיק לסיים עם המדריך אך לצערי שוב מגבלת הזמן ניצחה אותי, עד ה 30.3 בתקווה שמבחנים יאפשרו זאת יעלה המדריך השלם, עם תמונות הסברים וטקטיקות מתורגם לעברית לדף זה.

שיהיה משחק מהנה! צוות שיפודן ישראל!

2 תגובות בנושא “Naruto TCG 2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

:?: :-? :lol: 8) :-x :( :evil: :-P :-| 8-O :-D :!: :idea: :-o :arrow: :twisted: :oops: :) :cry: :wink: :facepalm: :mrgreen: more »