רקע
פו הוא שינובי משבט יאמאנאקה הנמצא בכפר קונוהא. הוא גם במעמד גבוה בין חברי האנבו ביחידה של דאנזו שימורה הנקראת "רוט". כמו כל האחרים ביחידת "רוט" (לדוגמה: סאי), גם פו חסר אישיות ורגשות עקב אימון מפרך הנערך ע"י דאנזו כשהיו בגיל צעיר. הוא משמש רק ככלי הגנה של דאנזו, והוא שומע לדבריו ולפקודותיו. מכיוון שהוא חסר אישיות, פו לא הראה פחד כאשר התמודד מול מאדארה אוצ'יהא. בנוסף על כך, לפו יש חותם על לשונו אשר מונע ממנו להגיד ולספר מידע על דאנזו.
Fu 1.png

הופעתו בשיפודן
דאנזו בחר בטורונה ובפו בכדי ללוותו אל כנס הקאגים, ולהגן עליו בזמן הפגישה. כאשר הם מגיעים לארץ הברזל הפגישה מתחילה ופו מסתתר מאחורי הוילונות ביחד עם טורונה. פו מזנק להגן על דאנזו במהלך התפרצות העצבים של הראיקאגה, וגם מזנק להגן עליו כאשר זטסו מופיע. פו מתריע את דאנזו כאשר סאסקה התקדם לכיוונם. לאחר מכן הם נרדפים על ידי אאו.
דאנזו מורה לפו לעצור את אאו, חי או מת, ולהחזיר את הביאקוגאן שלו, ואם לא להחזיר- אז להשמיד. פו מניח מלכודות שונות הכוללות את "שינטאן קוגוטסו ג'וין נו ג'וטסו", שזוהי טכניקת החלפת מוחות בה הקורבן נלכד בבובה. לאחר שאאו נופל במלכודת, פו מקבל שליטה על גופו של אאו, מכיוון שנשמתו בתוכה. למרות כל המאמצים, הביאקוגאן של אאו מוגן עם חותם שהוא לא יכול להסיר. לבסוף, פו מחליט לכרות את ראשו של אאו, ושניה לפני שהוא ייגע בגרזן, הוא יבטל את הטכניקה, וכך פו יחזור לגופו הנורמאלי, ואאו יחזור לגופו- וימות. הוא קופץ, אך רגע לפני שהוא מצליח המיזוקאגה מגיעה ביחד עם צ'וג'ירו. פו מנסה להתנהג כמו אאו ומנסה לשכנע את המיזוקאגה להסיר את החותם המגן על הביאקוגאן. המיזוקאגה ידעה שאאו לעולם לא יבקש ממנה דבר כזה, ולכן היא הבינה שזה לא הוא. הוא קרא לה מכשפה זקנה, וחזר לגופו. המיזוקאגה, שחשבה שפו עדיין נמצא בגופו של אאו, הרביצה לו חזק- אך לאחר מכן רואים שפו כבר חזר לגופו ושהיא בעצם הרביצה לאאו האמיתי. לאחר כמה זמן, קרוב לקונוהא, מאדארה עורב לדאנזו, לפו ולטורונה. דאנזו מצווה על פו וטורונה להעסיק את מאדארה בזמן שהוא מתכונן לקרב. פו מנסה להשתמש ב"שינטנשין נו ג'וטסו", אך מאדארה מתחמק. לאחר קצת זמן, פו מתקיף את מאדארה עם חרבו, אך מאדארה תופס את הלהב. טורונה זורק קונאי על מאדארה כדי לנסות לשחרר את פו. לאחר מכן, פו וטורונה מנסים לתקוף את מאדארה אחד אחרי השני, בתקווה שאחד מהם יצליח לפגוע בו. מאדארה הבין מה הם מנסים לעשות, וכתוצאה מכך טורונה עבר דרך מאדארה ופגע בפו עם החרקים בגודל הננו שלו. טורונה מרפא את פו, ולאחר קצת זמן מאדארה שואב את פו ואת טורונה למימד שלו בעזרת טכניקת החלל והזמן.
במלחמת עולם השינובים הרביעית, מאדארה משחרר את פו וטורונה, שהיו שבויים תחת גנג'וטסו של מאדארה מאז שנשאבו. קאבוטו השתמש באדו טנסיי, תוך כדי הקרבת פו כקורבן להחייאת טורונה, ובמחיר של חייו.

 

סגנון לחימה:
פו הוא אנבו מהצוות של דאנזו- "רוט" (באנגלית root= שורש). פו הוא אחד המומחים והחזקים מיחידה של דאנזו, ולכן הוא מונה לשמור על דאנזו. בנוסף על כך, פו הוא בן לשבט היאמאנאקה. בגלל זה, הוא יכול להשתמש בכל יכולת תורשתית של שבט היאמאנאקה.

 

שינטנשין נו ג'וטסו
טכניקה זאת היא טכניקה ייחודית לשבט היאמאנאקה. בטכניקה זו, המשתמש שולח את נשמתו אל גוף הקורבן. כתוצאה מכך, המשתמש משיג את השליטה המלאה בגוף הקורבן למשך כמה זמן- תלוי ברמת הניסיון והכוח של המשתמש. בגלל שבגוף המקורי של המשתמש אין דבר שיתפקד במקומו, הגוף נשאר חסר הגנה עד שהמשתמש יחזור לגופו. דבר זה משאיר את הגוף חשוף להתקפות ל אויבים אחרים. אם הקורבן חזק מספיק, כמו סאקורה, אז הטכניקה יכולה להתבטל, אך במאמצים רבים. עוד חיסרון הוא, שהמשתמש מקבל את הנזק כאשר חוזר לגופו האמיתי כאשר הוא נמצא בגוף הקורבן. בגלל זה, פו התכוון לבטל את הטכניקה כמה שניות לפני שראשו של אאו ייכרת מהגרזן (מה שבסוף לא קרה). עוד חסרון שיש לטכניקה: כאשר המשתמש מוציא את נשמתו החוצה, הוא יכול לעשות זאת רק בקו ישר, אלא אם כן, כמו שפו עשה, יש חותם מיוחד.

 

שינטאן קוגוטסו ג'וין נו ג'וטסו
בטכניקה זו פו הניח בובת קש במקום מסוים מראש. פו מכניס את נשמתו אל הבובה, ושם חותם על המצח של הבובה. כאשר הקורבן מתקרב אל איזור הבובה, פו מניע את הבובה לתקוף את האויב. אם הקורבן הגיב ותקע את הבובה על מקום מסוים עם הגרזן שבו השתמשה הבובה (כמו שאאו עשה), פו רק לאחר מכן משתמש בחותם ומחליף את הנשמה שלו (הנמצאת בתוך הבובה) עם הנשמה של האויב. מכיוון שהבובה תקועה בעץ, גם ככה הקורבן. בזמן שפו נמצא בגוף הקורבן, הוא יכול להשתמש בגופו לרצונו. כמו בטכניקה המקורית ("שינטנשין נו ג'וטסו"), אם פו מת כאשר הוא נמצא בגוף המארח, גם הוא ימות. לכן, כאשר פו רצה לכרות את ראשו של אאו, הוא תכנן לבטל את הטכניקה שניות ספורות לפני הפגיעה בגרזן.

 

טכניקת הרגשת צ'אקרה
באמצעות טכניקה זו, המשתמש יכול לדעת מתי יש אויבים בסביבה ומתי הם מתקרבים, והוא יכול בקלות לאתר את המטרות. יש תנאי אחד בשביל האיתור- אם לאויב יש צ'אקרה, או שאם האויב יכול להסתיר את הצ'אקרה שלו. למשל, לנבגים של זטסו הלבן אין צ'אקרה, ולכן אי אפשר לאתר אותם ע"י הרגשת צ'אקרה, או למשל קארין- היא מסוגלת להסתיר את הצ'אקרה שלה בפני אויבים. הטווח שבו המשתמש יכול לאתר את האויבים משתנה לפי הנינג'ה (יש כאלו היכולים להשתמש בזה לטווח ארוך יותר של מרחק, ויש כאלו שלטווח קצר יותר). פו הרגיש את הצ'אקרה של סאסקה וקארין בישיבת הקאגים.

Kanchi