מידע כללי
אורוצ'ימארו הוא היריב העיקרי ברוב הסדרה "נארוטו" (לא שיפודן).
אורוצ'ימארו ידוע בתור אחד מהשינובים החזקים ביותר שחיו איי-פעם, ואחד מ"שלושת הסאנינים האגדיים". לפני עריקתו מהכפר לחיפוש אחר תשוקותיו, הוא שירת בארגון האנבו "רוט".

אורוצ'ימארו ערך ניסויים באנשים כדי לממש את מטרותיו, שהבולטת ביניהן היא למידת כל הטכניקות הקיימות. הוא תואר ע"י המון אנשים כאדם מעוות, וע"י חלקם גם כגאון.

רקע
אורוצ'ימארו היה אחד מתלמידיו של הירוזן בקבוצה של 3 אנשים (הוא, טסונאדה וג'יראיה). אפילו בגיל צעיר אורוצ'ימארו נחשב לילד פלא- כישוריו, הידע שלו ונחישותו נחשבו לכאלו שמוצאים רק פעם בדור. במהלך מלחמת השינובים השנייה אורוצ'ימארו, טסונאדה וג'יראיה נאלצו להתמודד נגד האנזו, שנתן להם את התואר "שלושת הסאנינים האגדיים", כפרס על זה ששרדו בקרב נגדו (למרות שהם לא ניצחו). בדרכם חזרה מאמגאקורה הם נתקלו בשלושה יתומים. אורוצ'ימארו הציע להרוג אותם עכשיו ולגאול אותם מייסוריהם, אך ג'יראיה הציע לאמן אותם במקום.
כמה זמן לאחר שקבוצת הירוזן הפסיקה לפעול יחד, אורוצ'ימארו נהפך לחבר בקבוצת האנבו "רוט", ועובד ישירות תחת הנהגתו של דאנזו שימורה. לאחר תקרית לא ידועה, אורוצ'ימארו נתקל בילד ששמו קאבוטו. קאבוטו עזר לקונואיצ'י/אנבו רפואית ששמה נונו. קאבוטו הראה כישורים וידע יוצאים דופן, וזה הוביל את אורוצ'ימארו לשאול את קאבוטו- "האם אתה רוצה להיות שינובי?". לאחר כמה זמן, נונו דיברה עם דאנזו. הוא "הציע" לה משימה, ואיים שאם לא תסכים למשימה הוא יחטוף אחד מהיתומים שגידלה. קאבוטו שמע את השיחה ונידב את עצמו לארגון "רוט". חמש שנים מאוחר יותר קאבוטו היה במשימה באיוואגאקורה. לאחר כמה תקריות, קאבוטו נתקל באורוצ'ימארו בפעם השנייה בחייו. אורוצ'ימארו לקח את קאבוטו למעבדה שלו, והסביר לו את התכנית של דאנזו, שיכלה להוביל למותו של קאבוטו וגם של נונו (למרות שרק נונו מתה). לאחר כמה זמן קאבוטו מסכים לעבוד עם אורוצ'ימארו, והוא קובע לקאבוטו סיפור רקע חדש לשהותו בקונוהא. מאז והלאה, אורוצ'ימארו וקאבוטו עבדו ביחד, ואורוצ'ימארו הפך את קאבוטו לימינו. לאחר שאורוצ'ימארו גילה כי קאבוטו נשלט ע"י סאסורי, הוא הסיר את הטכניקה, ובכך נפתחה אפשרות שבה קאבוטו ירגל בשביל אורוצ'ימארו אצל האקאטסוקי.
ע"פ טסונאדה, אורוצ'ימארו תמיד היה ילד חולני. היא סברה כי הגישה הסדיסטית שלו לכל דבר נבעה בשל מות הוריו. בזמן מסוים לאחר שהוריו מתו, אורוצ'ימארו מצא נחש לבן ליד קבר הוריו. הירוזן סיפר לאורוצ'ימארו שנחש לבן מייצג מזל טוב ולידה מחדש, מה שככל הנראה נתן לאורוצ'ימארו השראה להמשך חייו. בסופו של דבר, הוא התחיל ללמוד קינג'וסטו (קינג'וסטו= טכניקות אסורות), ופיתח אובססיה ללמידת כל הנינג'וטסו הקיימים בעולם.ג'יראיה שיער כי הוא פתח את המטרות והאובססיות הללו כדי לשכוח את הזיכרונות הכואבים שלו. לאחר שהירוזן הפך להוקאגה השלישי, הוא קיווה שיום אחד אורוצ'ימארו יהיה ההוקאגה הרביעי. למרות שהירוזן ניסה להעביר לאורוצ'ימארו את הערך החשוב של ההוקאגה כשינובי שמגן על הכפר ואוהב אותו, אורוצ'ימארו לא כיוון להיות הוקאגה, אך ראה בתפקיד ההוקאגה כתפקיד שמממש את מה שבאמת מעניין אותו: כוח. ההשקפה הזאת גרמה לאנשים סביבו לשנות את דעותיהם עליו. לדוגמה, מורינו איביקי כינה אותו כ"משהו לא אנושי בדמות אדם". בשלב מאוחר יותר הוא נהיה המורה של אנקו מיטאראשי, וביחד עם עוד תשעה אחרים נתן לה את היכולת להשתמש בחותם המקולל.
במהלך השנים אורוצ'ימארו חטף המון שינובים מהכפר והשתמש בהם כשפני ניסיונות אנושיים. הוא ערך בהם ניסיונות לפיתוח הטכניקה לחיי מוות, בכדי שיוכל לממש את מטרתו- ללמוד את כל הטכניקות הקיימות בעולם (מה שאמור לקחת יותר מאשר תקופת חיים אחת). לאחר חקירות רבות על מקרי ההיעלמות- נמצא שאורוצ'ימארו הוא הפושע. כשהירוזן שמע על כך הוא מיד הבין שזאת מחובתו להרוג אותו מכיוון שהוא היה הסנסיי שלו. עם זאת, הירוזן לא יכל להרוג את התלמיד האהוב שלו שהיו לו ציפיות גדולות ממנו.
לפני שאורוצ'ימארו ערק מהכפר, הוא הזריק את ה-DNA של ההוקאגה הראשון (האשיראמה סנג'ו) לתוך 60 תינוקות, במטרה לפתח שינובי המסוגל להשתמש באלמנט העץ העוצמתי של שינובי שנחשב לאחד מהגדולים ביותר בכל היסטורית עולם השינובי. בשלב מסוים הוא נאלץ לנטוש את הכפר, והאמין כי כל שפני המעבדה מתו מהניסויים (אך לא ידע כי יאמאטו שרד). אורוצ'ימארו ערך ניסויים דומים בדאנזו, שיכל להשתמש (בלא ממש הצלחה) באלמנט העץ בידו הימנית.
אורוצ'ימארו הצטרף לאקאטסוקי בערך באותו הזמן שבו איטאצ'י הצטרף גם כן. אורוצ'ימארו ראה באיטאצ'י כהזדמנות להשיג שארינגאן, ותוך זמן קצר אורוצ'ימארו ניסה להשתלט עליו. איטאצ'י תלש לאורוצ'ימארו את ידו השמאלית, ואורוצ'ימארו ערק מהארגון כדי להשיג לעצמו גוף חדש.
בסופו של דבר הוא ייסד כפר משלו, אוטוגאקורה (כפר הצליל הנסתר), שם ערך ניסויים שונים על השבויים שלו. בנוסף על כך ידוע כי ערך חיפושים אחר החרב של טוטסוקה, החרב השמימית, ולא היה מודע שהחרב הייתה בבעלות הסוסאנו של איטאצ'י.


הופעותיו בעונה הישנה

מאז שעזב את קונוהא, אורוצ'ימארו תכנן לחזור לשם ולכבוש אותה כשיהיה מוכן. ההזדמנות הגיעה ביחד עם תחילת מבחני הצ'ונין. אורוצ'ימארו ראה בבחינות הצ'ונין כהזדמנות להרוס את ביתו הקודם ולקחת את סאסקה אוצ'יהא לניסויים שלו על שארינגאן. החלפת הגוף הנוכחי שלו לגופו של סאסקה תיתן לו את מה שתמיד רצה- שארינגאן של שבט האוצ'יהא (שתעזור לו בהשגת מטרתו על ידי היכולת של שארינגאן להעתיק טכניקות). לשם כיבוש הכפר הוא צירף לכוחות הכפר שלו (כפר הצליל) את סונאגאקורה (כפר החול הנסתר), מכיוון שלא היה לא מספיק כוחות בכפר. למרות שכפר החול הסכים לצירוף הכוחות, אורוצ'ימארו הרג את הקאזקאגה הרביעי והתחזה לו כדי שיהיה לו קל יותר לשלוט על כוחות כפר החול. הוא גם הרג את שומרי הראש של הקאזקאגה ושם במקום ארבעה מאנשי הצליל שהתחזו אליהם. לקראת תחילת המבחן השני, אורוצ'ימארו הרג אחד מהגנינים של קוסאגאקורה (כפר הדשא הנסתר) והתחזה אליו כדי שיוכל להיכנס ליער המוות ללא בעיות.
במהלך המבחן הוא התעמת עם צוות 7. הוא חתם לנארוטו את צ'אקרת הקיובי שלו, ונשך את סאסקה ובכך העביר לו את החותם המקולל. אנקו גילתה אותו, אך למרות זאת המבחנים המשיכו. הצוות של דוסו מכפר הצליל נשלך ע"י אורוצ'ימארו להרוג את סאסקה, אך בעצם הכוונה האמיתית הייתה לבחון את כוחו החבוי. צוות דוסו נכשל במשימה והובס ע"י סאסקה שהשתמש באופן לא רצוני בכוח החותם המקולל כדי לנצח אותם.
במהלך הסיבובים המוקדמים של קרבות הצ'ונין, אורוצ'ימארו התחזה לסנסיי של קבוצה מכפר הצליל כדי לצפות בכפר של סאסקה כנגד יורוי (עם הקקאי גנקאי לשאיבת צ'אקרה). אורוצ'ימארו ציפה שבמהלך הקרב סאסקה יפעיל את החותם המקולל בלי או עם רצונו האישי. למרבה הפתעתו, סאסקה הצליח לדכא את פעילות החותם ולנצח את יורוי. הניצחון ללא החותם ודיכויו הגבירו את החשק של אורוצ'ימארו בגופו של סאסקה. לאחר שקאקאשי חתם את הסימן של סאסקה, אורוצ'ימארו התעמת איתו. בעימות הוא כלל לא ניסה להסתיר את קנאתו כלפי שארינגאן של קאקאשי, ולפני שעזב אמר כי בסופו של דבר סאסקה יבוא לחפש אותו בשביל כוח.
בזמן סוף המבחן השלישי, סיבובי הגמר של בחינות הצ'ונין, אורוצ'ימארו שהתחזה לקאזקאגה הרביעי ישב ליד הירוזן, ההוקאגה השלישי. זה נתן לו הזדמנות לתקוף ישר כאשר הפלישה התחילה. כדי לבודד אותו ואת הירוזן משאר השינובים שבקונוהא, רביעיית הצליל הקימו מחסום מבודד כדי למנוע כל הפרעה. השלישי, שהתחרט על זה שנתן לאורוצ'ימארו להימלט לפני כמה שנים- הסכים להצעת הקרב. במהלך הקרב אורוצ'ימארו השתמש ב"אדו טנסיי" וזימן את שני המורים לשעבר של הירוזן- ההוקאגה הראשון והשני. לאחר עימות בין שלושת ההוקאגאים, הירוזן הגיע להחלטה שצריך להפעיל את טכניקת החותם שיקי פוין, כדי לקחת את נשמותיהם של שני ההוקאגה הקודמים, ורק לאחר מכן את נשמתו של אורוצ'ימארו. אורוצ'ימארו ניחש מה עומד לקרות, ולכן דקר את הירוזן עם החרב שלו. הירוזן, שידע כי הוא עומד למות בכל מקרה, ניסה בכוחותיו האחרונים לחתום את נשמתו של אורוצ'ימארו. למרות כל המאמצים, הירוזן הצליח לחתום רק את הידיים שלו. בכך הירוזן מנע מאורוצ'ימארו להמשיך בחלומו, ללמוד את כל הטכניקות. לאחר מכן אורוצ'ימארו נסוג עם כוחותיו, וסונאגאקורה נתקו את הקשר שלהם עם כפר הצליל, לאחר שגילו כי אורוצ'ימארו הרג את הקאזקאגה שלהם.
לאחר שבקושי יכול היה לשאת את הכאב של זרועותיו הרקובים, אורוצ'ימארו החליט לצאת למסע למציאת טסונאדה- חברת הצוות שלו לשעבר, ואחת מגדולי משתמשי הנינג'וטסו הרפואי שידע העולם (שקיבלה את התואר "סאנינית אגדית" ע"י האנזו). כשפגש אותה, הציע לה להחיות את אחיה ואת אהוב חייה, בתקווה שזה ישכנע אותה לשתף פעולה. למרות שנראה כי טסונאדה שיתפה פעולה, היא בעצם ניסתה להרוג אותו- וזאת כדי למנוע התקפה נוספת על קונוהא. ניסיון ההתנקשות נחל כישלון, מכיוון שקאבוטו שם לב ברגע האחרון. אורוצ'ימארו הביע אכזבה מהבגידה, ואמר שאפילו הוא היה מקיים את הבטחתו. קאבוטו רדף אחרי טסונאדה, ואילץ אותה לסייע לאורוצ'ימארו בכוח. בסופו של דבר נארוטו וג'יראיה באו בזמן לעזור לה. לאחר כמה זמן, ג'יראיה התמודד כנגד אורוצ'ימארו. באותו הזמן, קאבוטו התעמת עם נארוטו וסטונאדה. כשנארוטו ניצח את קאבוטו, אורוצ'ימארו הבין שנארוטו יכול להיות מכשול בעתיד וניסה להרוג אותה, אך טסונאדה עצרה אותו. למרות שזימן את מאנדה, אורוצ'ימארו הובס. קאבוטו ואורוצ'ימארו עזבו את הרעיון שטסונאדה תרפא את ידיו של אורוצ'ימארו, והלכו למצוא לו גוף מארח חדש.
למרות שהוא קיווה לחכות עד שסאסקה יתבגר ויגדל, אורוצ'ימארו שלח את רביעיית הצליל כדי שיביאו לו את סאסקה. הוא ניסה להחזיק מעמד עד שסאסקה יבוא, אך בשלב מסוים לא הצליח יותר- ונאלץ לבחור לו גוף חדש במיידי. השינובי הנבחר נקרא גניומארו. בזמן שחיכו לסאסקה, קאבוטו ואורוצ'ימארו חשבו על כמה יכול היה להיות קימימארו כגוף מוצלח, אך שהוא ירד מהפשרות לשמש למארח בגלל שגופו חולה במחלה סופנית. אורוצ'ימארו נאלץ להיות בגוף של גניומארו לשלושת השנים הבאות, ולכן החליט לאמן את סאסקה.


הופעותיו בשיפודן
שנתיים וחצי לאחר שאורוצ'ימארו התחיל לאמן את סאסקה, נודע לצוות יאמאטו על מיקום שבו יוכלו להיפגש עם המרגל של סאסורי אחר אורוצ'ימארו. לאחר מכן התברר כי קאבוטו הוא בעצם המרגל של סאסורי. יאמאטו התחפש לסאסורי, כדי לדבר עם קאבוטו. למרבה הפתעתם של צוות יאמאטו, קאבוטו כבר לא היה יותר בשליטתו של סאסורי, והתקיף את "סאסורי". קאבוטו הופתע לגלות שזה יאמאטו. לאחר מכן יאמאטו קרא לשאר הצוות לתמיכה בקרב. הסתבר שאורוצ'ימארו הגיע ביחד עם קאבוטו למקום המפגש. הוא הופתע לראות את אחד משפני הניסוי של תאי האשיראמה, אך הביע עניין רב יותר בנארוטו. אורוצ'ימארו אמר שהוא מעוניין לראות אם נארוטו הפך להיות לחזק כמו "סאסקה שלו". דברי אורוצ'ימארו גרמו לנארוטו לכעוס ולהוציא שלושה זנבות צ'אקרה של הקיובי. למרות הכוח הרב שנוסף לנארוטו, הוא עדיין לא השתווה בכוחותיו לאלו של אורוצ'ימארו. הוא נהנה בקרב נגד נארוטו בעל שלושת זנבות הצ'אקרה. לאחר שנארוטו איבד שליטה והפך לצורה של 4 זנבות צ'אקרה, אורוצ'ימארו התחיל לקחת את הקרב ברצינות. לאחר כמה זמן מתחילת הקרב, אורוצ'ימארו עיכב את נארוטו בעזרת החרב המתמתחת שלו (ששמה קוסאנאגי), בזמן שהתמוטט עקב זה שגופו התחיל לדחות אותו. כמה זמן לאחר שהתאושש, סאי ניגש אליו עם הצעה מעניינת מדאנזו, שהיא לכבוש את כפר העלה ביחד איתו. אורוצ'ימארו הסתקרן ולקח את סאי ביחד איתו למחבוא שלהם. מאוחר יותר, אורוצ'ימארו הגיע בסוף העימות הקצר בין צוות יאמאטו לסאסקה. הוא אסר על סאסקה להרוג אותם, מכיוון שעד עכשיו הם הועילו להם והרגו חבר מארגון אקאטסוקי, והם יכולים להמשיך להועיל להם גם בהמשך.
לאחר כמה זמן, רואים את אורוצ'ימארו במיטת חולים- גוסס בזמן שגופו מנסה לדחות אותו. הוא שקל באיזו דרך הוא ייקח את גופו של סאסקה. למרבה הפתעתו, סאסקה בא לחדרו ופצע אותו עם "צ'ידורי אייסו". אורוצ'ימארו לא מת, ומיהר לחשוף את צורתו האמיתית- נחש לבן גדול, שמורכב ממלא נחשים לבנים אחרים (זאת על מנת להתחיל את תהליך החלפת הגוף כנגד רצונו של סאסקה). אחרי עימות קצר, אורוצ'ימארו הצליח להתחיל בהצלחה את תהליך החלפת הגוף. כמו שעשה איטאצ'י כמה שנים קודם, גם סאסקה עוצר את אורוצ'ימארו עם גנג'וטסו, אך סאסקה משפר את המהלך וסופג לתוך גופו את אורוצ'ימארו (בזאת סאסקה יכול היה להשתמש במספר מהיכולות של אורוצ'ימארו, אך נדרש ממנו גם הרבה צ'אקרה כדי לדכא את אורוצ'ימארו).
בסוף הקרב של סאסקה נגד איטאצ'י, סאסקה נשאר ללא צ'אקרה. אורוצ'ימארו ניצל את ההזדמנות ויצא דרך החותם המקולל של סאסקה והשתמש בצורה "יאמאטה נו ג'וטסו" (עליה תוכלו לקרוא למטה), שדרך אחד מהראשים יצא. הוא הבין שיש לו הזדמנות לקחת את גופו של סאסקה, אך מיד אחרי נדקר ע"י החרב של הסוסאנו של איטאצ'י. הוא צחק על איטאצ'י, שדקירת חרב לא תוכל להרוג אותו, אך במהרה הבין כי משהו לא כשורה, והחרב היא החרב האגדית שאחריה חיפש כמעט כל חייו- "החרב של טוטסוקה". כתוצאה מכך אורוצ'ימארו נחתם בתוך החרב של איטאצ'י, (שהייתה ברשותו של הסוסאנו שלו בלבד, ולכן אי אפשר "לחטוף" אותה). בנוסף לאורוצ'ימארו שיצא מסאסקה סופית, נעלם גם החותם המקולל שדרכו יצא אורוצ'ימארו מגופו של סאסקה.
נחש לבן אחד הצליח לברוח מגופו של אורוצ'ימארו אך מאוחר יותר נהרג בגלל האמאטראסו.
ספוילרים מסומנים
לאחר תבוסתו של קאבוטו ומותו הסופי של איטאצ'י, מגיעים ג'וגו וסויגטסו.
סאסקה מחזיר את אורוצ'ימארו לשם צרכיו האישיים, וזאת בעזרת כמה שלבים: שימוש בתודעה של אורוצ'ימארו שנמצאת בחותם המקולל שנשאר על אנקו, והעברתו לצורתו הפיזית (בשר הנחש של קאבוטו שהועבר בעזרתו של ג'וגו). אורוצ'ימארו ציין שהוא לא חזק מספיק כדי לקחת את גופו של סאסקה. אורוצ'ימארו מסכים לאחד כוחות עם סאסקה, ולקחת אותו אל "האחד שיודע הכל" (שאליו סאסקה רוצה להגיע). אורוצ'ימארו שם לב בשינוי שחל בסאסקה.

סגנון לחימה
כאחד מהסאנינים האגדיים, ובתור חבר בדרגה S באקאטסוקי, אורוצ'ימארו נחשב לשינובי שמגיע ביכולותיו לרמה של קאגה, וגם בתור שינובי שנולד פעם אחת בדור. אפילו קאקאשי- שנחשב לנינג'ה חזקה במיוחד, וכישוריו מעל ומעבר לכל אנבו, נמלא פחד כשראה את אורוצ'ימארו במבחני הצ'ונין. אומנם אורוצ'ימארו "נהרג" ע"י סאסקה, אך צריך להזכיר שהוא היה גוסס בעודו נלחם בסאסקה.
אורוצ'ימארו משתמש בטכניקות נחש שהחדיר לעצמו בעזרת ניסויים שונים. מרוב ניסויים בגוף ובחיפוש אחר חיי אלמוות, אורוצ'ימארו "הפך" את צורתו האמיתית לצורת נחש ענק שמורכב ממלא נחשים קטנים, שאם חותכים אותם- דמם הופך לרעל קטלני. כמו כן, אם גופו (בכל צורה) נחתך, הוא יכול להתאחד מחדש.

ג'אגיי ג'ובאקו

בטכניקה זו המשתמש מזמן שני נחשים גדולים משרווליו, אשר מתפתלים על האויב ולוכדים אותו. אם המצב דורש אמצעים אחרים, הנחשים יכולים גם לנשוך את הקורבן עם ניבי רעל.


טכניקת הלהבת הגוף

בטכניקה זו, המשתמש משגר את עצמו ממקום למקום. ש
במהלך השימוש גוף המשתמש המועבר נראה כאילו הוא עולה בלהבות שמטפסות במעלה גופו ומעלימות את מה שמתחת.



טכניקת השלת העור

הטכניקה הזאת היא אחת הטכניקות שנותנות לאורוצ'ימארו "אל מוות".
הטכניקה אורוצ'ימארו חדש יוצא מהפא של הגוף הקודם שלו (בליווי רוק), שמזכיר את הצורה שבה נחש משיל את עורו (אך לא אותו דבר). כאשר אורוצ'ימארו החדש יוצא, הפציעות שהיו לו נעלמות.
למרות שלא חסרים יתרונות בטכניקה, ישנו חיסרון- ההשלה דורשת כמות רבה מאוד של צ'אקרה.


מאנדארה נו ג'ין

בטכניקה זו מספר רב מאוד של נחשים זוחלים מפיו של אורוצ'ימארו. בגלל הכמות של הנחשים נוצר "קיר מנחשים", מה שהופך התחמקות לכמעט חסר משמעות. אורוצ'ימארו יכול לגרום לנחשים לזרוק חרבות מפיהם, שיכול לשנות את טווח המתקפה מקרוב לרחוק.


ידי נחשי צל
בטכניקה זו, המשתמש מוציא מידיו נחשים מוחבאים. מתקפה זו מתאימה ללחימה ממרחק בינוני או קרוב.
טכניקה זו יכולה להיות כלולה ב"טכניקות זימון" מכיוון שלא ידוע איך הנחשים מגיעים לידיהם של המשתמשים, רוב הסיכויים שזה קשור לטכניקת זימון (חוץ מאצל אורוצ'ימארו, שהוא יכול להוציא נחשים מהידיים שלו בלי זימונים). ידוע שקאבוטו מוסגל לעשות זאת גם עם כמה נחשים גדולים בו זמנית.

טכניקת זימון- נחשים
אורוצ'ימארו הוא המקור לזימון הנחשים גם של סאסקה וגם של קאבוטו. אורוצ'ימארו משתמש בזימון נחשים קטנים ועד גדולים מאוד, ובמיוחד בנחש האישי שלו- מאנדה.


קצ'יוסה: אדו טנסיי

אדו טנסיי היא טכניקה אסורה אשר הומצאה ע"י טוביראמה סנג'ו (ההוקאגה השני(.
טכניקה זו דורשת אנשים חיים בשביל בסיס להחייאת האנשים המתים. כאשר הטכניקה מתבצעת, עפר מעצב את גופותיהם של האנשים המתים מחדש. האנשים שמתו יכולים לבצע אותם טכניקות, באותם אלמנטים, באותה כמות צ'אקרה, כוחותיהם שומרו (אפילו הקקאי גנקאי, ולג'ינג'וריקים- כוחות הביג'ו שלהם(.

ידועים 2 שינובים שאותם אורוצ'ימארו הצליח להחיות- ההוקאגה הראשון והשני, אך את ההוקאגה הרביעי לא הצליח מכיוון שנשמטו הייתה בתוך מלאך המוות.


קצ'יוסה: טריפל ראשומון

טריפל ראשומון הוא שדרוג לטכניקה "קצ'יוסה: ראשומון". לפי השם אפשר להבין שבטכניקה המשתמש מזמן 3 ראשומונים. הטכניקה דורשת שני חותמות זימון כדי לזמן את השלושה (שלא כמו הראשומון הבודד שדורש רק אחד). שלושת הראשומונים ממלאים את אותו תפקיד כמו הראשומון הבודד, אבל עם הגנה משולשת. למרות שהשערים בעלי עוצמה רבה מאוד, הם הושמדו ע"י ביג'ודאמה של מעטפת 4 זנבות של הקיובי.


שושאגאן
 נו ג'וטסו

בטכניקה זו, אורוצ'ימארו מניח את כף ידו על גופה/תמונה של איש, וזה גורם לגופו להשתנות לגופה שבה נגע, ללא כל פגם. הוא גם יכול לשנות את הקול שלו לקולו של בעל הגופה, מה שיוצר עותק משכנע מאוד. אומנם הפנים יכולים להיפגע ולהתקמט- מה שיכול לחשוף את המשתמש.


מצב הנחש הזוחל

טכניקה זו דומה ל"טכניקת השלת העור" של אורוצ'ימארו. בטכניקה זו, כמו בטכניקת השלת העור- אורוצ'ימארו מוציא את עצמו מגופו הישן, אך החלק התחתון של גופו הופך לזנב של נחש (שמגביר מאוד את מהירותו).


איחוד של נחשים

אם גופו של אורוצ'ימארו נחצה בדרך לא דרך, חלקי גופו המבותרים מוציאים נחשים וכך גופו מתאחד מחדש.


פושי טנסיי (גלגול הנשמות)

זוהי טכניקת גלגול הנשמות הידועה של אורוצ'ימארו, שפותחה על ידו. הטכניקה מאפשרת לו להעביר את נשמתו לגוף אחר. אורוצ'ימארו יכול להשתמש בטכניקה רק פעם ב-3 שנים. כאשר נגמרים שלושת השנים הללו, נראה כי אורוצ'ימארו זקוק למארח חדש, ולא- חיי המוות שהטכניקה מעניקה לו יגיעו לסופם. לקראת סוף שלושת השנים, נראה כי הגוף של אורוצ'ימארו דוחה אותו ולא מרשה לו להשיל את עורו בקלות. נראה שכדי לבצע את הטכניקה, אורוצ'ימארו נאלץ לחשוף את צורתו האמיתית(נחש לבן גדול), ובמילים אחרות- נוטש את הגוף המארח הנוכחי שלו. לאחר מכן הוא בולע את הקורבן, ואיכשהו מעביר אותו למישור/ מימד נפרד, בעצם "המימד של אורוצ'ימארו" (שנראה קצת כמו פנים הגוף). לאחר מכן גוף הנחש מתפרק ואורוצ'ימארו שולט בגוף (אם כי נראה כי שארינגאן יכול למנוע את התהליך. סביר להניח שזה גנג'וטסו פשוט).
בתמונה שלמטה נראה כי אורוצ'ימארו "שומר" את מארחיו הקודמים, אך הם לא מהווים חלק חשוב בתהליך.


יאמאטה נו ג'וטסו

זוהי הטכניקה החזקה ביותר של אורוצ'ימארו. בעזרת הטכניקה "פושי טנסיי", הוא יכול להפוך את גופו לנחש ענקי בעל שמונה ראשים. הנחש עולה בגודלו על מאנדה. רק הזחילה של הנחש גרמה למחבוא הסודי של שבט האוצ'יהא להירמס ולהתפרק. נראה כי אורוצ'ימארו יכול לצאת מאחד הפיות של הנחשים אפילו כשהוא ללא מארח, ולהשתמש במתקפות כמו בחרב שלו.